וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד מודאגת מהכושר של אופיר מרציאנו: "חייב להתרומם בנבחרת"

הקבוצה ההולנדית יודעת שתיאלץ להיות תלויה בשוער עד סוף העונה, מבינה שהביקורת של המאמן אחרי הקלאסיקר "בעיקר תפגע בו", אבל מקווה שישקם את הביטחון במשחקי הידידות של נבחרת ישראל

תקציר ניצחונה של אייאקס 2:3 על פיינורד, אופיר מרציאנו טעה פעמיים/ספורט1

בפיינורד מודאגים מהכושר של אופיר מרציאנו, שמציג יכולת פושרת במעט ההזדמנויות שהוא זוכה להן בקבוצה. לשוער הישראלי היה חלק גדול בשניים מהשערים שספגה הקבוצה בהפסד 3:2 לאייאקס בקלאסיקר, והוא מגיע למשחקי הידידות של נבחרת ישראל נגד גרמניה ורומניה עם ביטחון רעוע למדי.

לפי דיווח בהולנד, בקבוצה עוקבים בדאגה אחרי מרציאנו, שהפך לשוער הראשון של הקבוצה בלית ברירה בעקבות הפציעה של השוער הבכיר ג'וסטין ביילו. פיינורד אמנם החתימה את ולנטין קוז'וקרו הרומני בתור גיבוי, אבל הוא בכל מקרה לא יכול לשחק בקונפרנס ליג, וייקח זמן עד שייכנס לעניינים גם במשחקי הליגה ההולנדית.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד מאוכזב. BSR Agency, GettyImages
הנבחרת תעזור לו לשקם את הביטחון? אופיר מרציאנו/GettyImages, BSR Agency

בפיינורד מבינים שהביקורת שהטיח מאמן הקבוצה ארנה סלוט במרציאנו כשטען ש"הוא לא ברמה שלנו, והגיע רק בגלל קיצצוצים", יכולה בעיקר לפגוע בו ובביטחון שלו לקראת החלק האחרון של העונה, בו הקבוצה תזדקק לו יותר מפעם אחת כנראה. יחד עם זאת, בהולנד מציינים ש"מרציאנו הגיע בעיקר בזכות הדרישות הכספיות הנמוכות שלו, מרוויח את אחת המשכורות הנמוכות בקבוצה".

לפי הדיווח, "הצוות המקצועי של פיינורד בהחלט מודאג מהסיטואציה של הקבוצה בין הקורות, משום שלא רק הקרב על המקום השלישי בליגה פתוח, אלא גם הקונפרנס ליג מגיעה לשלבי ההכרעה שלה, ואפשר להגיע רחוק רק כשיש לך שוער שסוחב את הקבוצה לשם. מרציאנו לא נראה כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully