וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי השתיק את דיון החלוץ לזמן מה". שמידט: "ערן לוהט"

הישראלי כבש שישה משחקים ברציפות, בהולנד שיבחו: "פתאום הוא החלוץ שכל העיניים נשואות אליו, פ.ס.וו מוכנה לשלבי ההכרעה עכשיו שהבצורת מאחוריו"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

ערן זהבי עדיין לא סיים משחק מבלי לכבוש במרץ 2022. החלוץ הישראלי האריך אתמול (ראשון) את רצף המשחקים בהם מצא את הרשת לשישה בסך הכל, עם שער ובישול ב-0:5 המוחץ של פ.ס.וו איינדהובן של סיטארד, כאשר את שתי הפעולות המרכזיות שלו במשחק עשה זהבי תוך שלוש דקות בלבד לקראת סיום המחצית הראשונה. בסיום, שחקנה של נבחרת ישראל נבחר לאיש המשחק.

שבעה כיבושים יש לזהבי במהלך הרצף הנוכחי - כמות זהה לזו שרשם ב-30 משחקיו הקודמים במדי פ.ס.וו, והתקופה הלוהטת של החלוץ לא נעלמה מעיני התקשורת ההולנדית באתר "Volskrant" הזכירו כי לפני מספר חודשים נכתב ב-"ED" שאיינדהובן זקוקה לסקורר, והכריזו: "זהבי השתיק את הדיון על עמדת החלוץ לזמן מה. פ.ס.וו נראית מוכנה לשלבי ההכרעה של העונה, במיוחד עכשיו שזהבי השאיר את הבצורת מאחוריו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג עם פיליפ מקס. Soccrates Images, GettyImages
"השתיק את דיון החלוץ". זהבי חוגג/GettyImages, Soccrates Images

מאזנו של זהבי בליגה עומד על שמונה שערים והוא מוביל את פ.ס.וו בקטגוריה הזו בצוותא עם קודי גאקפו. בהולנד הוסיפו לגבי הישראלי: "במובן מסוים, הוא מסמל את פ.ס.וו של השבועות האחרונים. הקבוצה שהספידו מספר פעמים העונה, עדיין נאבקת על שלושה תארים. זהבי, שלא הצליח להצדיק את התהילה שלו מסין מאז הגעתו להולנד, נראה פתאום כמו החלוץ שכל העיניים נשואות אליו".

המאמן רוג'ר שמידט אמר עליו לאחר הניצחון: "לקח לערן תקופה להיכנס לכושר אחרי שהוא נפצע לחודשיים, אבל עכשיו הוא לוהט. הוא כובש שערים ועובד קשה בשביל הקבוצה. העובדה שהוא מצליח לאחרונה קשורה לעבודה של כל הקבוצה. יש תנועה טובה, השחקנים מסתדרים היטב והנוכחות ברחבה טובה מאוד, אז גם ערן מצליח להבקיע את השערים שלו. אנחנו רוצים להתחרות על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully