וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחק ממכבי תל אביב? "ערן זהבי יחליט: או MLS או בוטאפוגו"

בברזיל טוענים: החלוץ צמצם את רשימת היעדים האופציונליים, פסל אפשרויות אחרות בישראל ובברזיל ויכריע סופית בימים הקרובים. בוטאפוגו מנסה לשכנעו להצטרף ביוני אחרי שקבאני ירד מהפרק ודייגו קוסטה נדחה. בטורקיה טוענים: הוא מחזיק גם בהצעה מהמפרץ

תקציר: פ.צ. קופנהאגן - פ.ס.וו איינדהובן 4:0/ספורט1

מכבי תל אביב כבר מחוץ למירוץ? בתקשורת הברזילאית טוענים: ערן זהבי יכריע בימים הקרובים בין שתי הצעות עיקריות - זו של בוטאפוגו, או זו מקבוצה לא ידועה מה-MLS. לפי הדיווח ב"יאהו ברזיל", החלוץ בן ה-34 צמצם את רשימת המועמדות לצרף אותו בקיץ ודחה מספר הצעות ואפשרויות לחתום בישראל או בקבוצות ברזילאיות שאינן בוטאפוגו (בברזיל טענו שגם פלמייראס חיזרה אחריו).

לפי הדיווח, נציגיו של זהבי הודיעו לאנשי בוטאפוגו שהחלוץ לא ימשיך בפ.ס.וו איינדהובן באופן סופי, למרות ההתעוררות המחודשת שלו לאחרונה וכושר הכיבושים המשתפר. יחד עם זאת, זהבי עדיין לא הגיע להסכמות כספיות עם בוטאפוגו, שמנסה לשכנע אותו לקבל נמוך מכפי שביקש מלכתחילה, בגובה 1.9 מיליון דולר לחודש.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
הקאמבק מתרחק? זהבי/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

בברזיל מעריכים שהקבוצה מה-MLS אותה זהבי שוקל ברצינות, מוכנה להציע לו סכומים גבוהים יותר וטוענים ש"אם זהבי יגיע לבוטאפוגו, זה לא יהיה בגלל הכסף, אלא אך ורק בזכות האפשרות לשחק בכדורגל הברזילאי".

בדיווח נוסף בברזיל טוענים שזהבי נמצא כעת בעדיפות עליונה מבחינת בוטאפוגו, אחרי שהתברר שאדינסון קבאני לא יצטרף לאור דרישות השכר שלו. החלוץ האורוגוואי הוותיק דרש שכר של יותר מ-40 מיליון דולר לעונה, ובוטאפוגו לא מתכוונת לשלם שכר כזה למרות ההשקעה הפיננסית הגדולה שהיא מתכננת. מועמד נוסף שהוצע לקבוצה הוא דייגו קוסטה, אבל בוטאפוגו סירבה להיכנס למשא ומתן בשל העבר המשמעתי הבעייתי של החלוץ הספרדי-ברזילאי, ו"מעדיפה את זהבי בכל מקרה".

בטורקיה אף טוענים כי קיימת אופציה שלישית, חתימה באחד מהמועדונים העשירים של מדינות המפרץ הפרסי (ככל הנראה איחוד האמירויות. לפי דיווח שם, "זהבי יכול לבחור ב-MLS או בהצעה שיש לו מהכדורגל הערבי אם הוא רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. אם מה שחשוב לו הוא ההנאה מכדורגל טהור, הוא יכול לבחור לחתום בבוטאפוגו".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully