וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיינורד על הטעויות של אופיר מרציאנו: "הוא לא ברמה"

אחרי שהשוער הישראלי פישל בהפסד 3:2 לאייאקס, מאמנו השווה בינו לבין השוער הראשון הפצוע: "תוצאה של הקיצוצים בקיץ". ביקורת קשה ברשת

תקציר ניצחונה של אייאקס 2:3 על פיינורד, אופיר מרציאנו טעה פעמיים/ספורט1

אכזבה גדולה בפיינורד בעקבות ההפסד הדרמטי הערב (ראשון) 3:2 בקלאסיקר מול אייאקס. האורחת הוליכה פעמיים מול האלופה ומוליכת הטבלה, אך הקבוצה מבירת הולנד הצליחה לחזור פעמיים ולהשיג את המהפך, זאת תוך כדי שלאופיר מרציאנו היה חלק בשניים משלושת השערים שספגה קבוצתו. השוער הישראלי הדף רע בדקה ה-24, היישר לסבסטיאן האלר שהבקיע בקלות והשווה אחרי שער היתרון של לואיס סיניסטרה (8), ובדקה ה-78 פספס כדור חופשי מסובב מצד ימין של דושאן טאדיץ' ונכנע בשנית.

מאמן פיינורד ארנה סלוט התייחס למרציאנו בסיום בסיום, ולא חסך במילים: "הגול של טאדיץ' לא היה צריך לקרות, אופיר בעצמו מאוכזב מכך. זו התוצאה של הקיצוצים שנאלצנו לעשות בקיץ. עם ג'וסטין ביילו יש לנו את השוער הכי טוב בהולנד, כשאנחנו עם אופיר אנחנו עם השוער מספר 1 בישראל. יש לנו שוער שהוא מספיק טוב בשביל לשחק בפיינורד, הוא לא ברמה של ביילו".

אופיר מרציאנו שוער פיינורד. ANP Sport, GettyImages
סופג ביקורת. מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

סלוט סייג את דבריו וניסה להגן מעט על מרציאנו: "היה לו משחק מצוין במחזור הקודם. את השער הראשון אני צריך לראות שוב, יכול להיות שהפריעו לשדה הראיה שלו, אבל זה הגיוני שמכך זה נבע".

בנוסף, ברחבי הרשת נשמעו מילים קשות יותר נגד שוער נבחרת ישראל, כאשר חשבון טוויטר שמזוהה עם פיינורד צייץ: "אופיר מרציאנו הוא תחליף בינוני לביילו. אני חושש שסיום העונה שלנו איתו בתור השוער שלנו הולך להיות קשה". בתגובות קשות יותר נכתב: "לא רוצה לראות אותו יותר בחולצה של פיינןרד. לא שוער! איזה עולב", וגם "אופיר מרציאנו הוא השוער הכי גרוע שראיתי שלבש את החולצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully