וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנב עמד בפיתוי: חולצתו של כוכב אייאקס נגנבה והוחזרה למחרת

אנטוני הכריע את הקלאסיקר ההולנדי כשהשלים מהפך וקבע 2:3 על פיינורד, אבל לא ציפה שהכותרות יעסקו בחגיגה שלו בסיום המשחק ובאירוע שנתפס במצלמות הטלוויזיה

תקציר ניצחונה של אייאקס 2:3 על פיינורד, אופיר מרציאנו טעה פעמיים/ספורט1

אייאקס השלימה אתמול (ראשון) מהפך אדיר ב-2:3 הביתי בקלאסיקר נגד פיינורד ואופיר מרציאנו הודות לשער ניצחון של אנטוני שכבר יצא לברזיל לקראת משחקי נבחרתו במוקדמות המונדיאל, אבל שמו לא ירד מהכותרות גם היום וזאת בעקבות חולצת המשחק שלו שנגנבה מבין ידיו במהלך חגיגות הניצחון, אירוע שתועד במצלמות והוביל למיני סערה בהולנד.

צפו ברגע בו "נגנבה" חולצתו של אנטוני

אנטוני הכריע את ההתמודדות בדקה ה-86 כשהשלים את המהפך הגדול, ועל אף שלא סיים את המשחק על כר הדשא מפני שהורחק בדקה ה-94, הוא כמובן הוכתר לגיבור הניצחון ובשריקת הסיום מיהר לכיוון היציעים גם כדי לחגוג עם עשרות אלפי הצופים באצטדיון באמסטרדם.

אנטוני, שחגג את השער המכריע כמו ליאונל מסי כשעלה על שלטי הפרסום, הוריד את חולצתו והניף את גבה עם המספר 11 ליציעים, ניגש בסיום לקהל כדי לחגוג עם מספר חבריו כשלפתע אחד האוהדים שלח את ידו לעבר החולצה ולקח אותה ממנו בכוח, לצערם של הילדים שצפו באירוע מקרוב וקיוו לקבל מהברזילאי את הפריט יקר הערך.

אנטוני, שחקן אייאקס. ANP, GettyImages
החולצה נגנבה, הילדים התאכזבו/GettyImages, ANP
חלוץ אייאקס אנטוני חוגג נגד פיינורד. ANP, GettyImages
אנטוני חוגג כמו מסי, לפני הגניבה/GettyImages, ANP

כשנשאל אנטוני בסיום המשחק על אותו אוהד שחטף ממנו את חולצתו הוא טען: "אני מקווה שהוא מרוצה וגם חושב שזה הגיוני שאוהד אמיתי יעשה דבר כזה. זה יפה לראות את זה, לא?".

למרות כל זאת, הפרסומים הרבים בנושא, בעיקר מכיוון שנכתב שהחולצה נלקחה מאנטוני ללא רשותו וכך לא התאפשר לו להעניק אותה לאחד הילדים, הובילו את אותו אוהד אייאקס להשיב לאנשי המועדון את החולצה האבודה - רק כדי לגלות שהמועדון החליט למכור אותה לכל המרבה במחיר. לפחות כולם מתנחמים בכך שהכסף ייתרם לבית חולים לילדים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully