וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם של החמצה: 0:0 לנבחרת הנוער מול הונגריה

הנבחרת פתחה את שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה עם לא מעט החמצות, משקוף אחד ותיקו מול המארחת. בשבת: מפגש עם טורקיה

נבחרת הנוער של ישראל החלה הערב (רביעי) את דרכה בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה עם 0:0 מול הונגריה ותחושת פספוס אחרי לא מעט החמצות. הנבחרת הייתה עדיפה על המארחת ברוב שלבי המשחק, אבל לא הצליחה להשיג הכרעה ותחפש ניצחון ראשון בשבת מול טורקיה. לאחר מכן, ביום שלישי, מצפה לשחקניו של אופיר חיים גם משחק מול סקוטלנד, שגברה היום 1:2 על טורקיה וניצבת כרגע בראש בית א'. כל משחקי הבית הזה נערכים בהונגריה ורק המקום הראשון עולה לאליפות אירופה שתתקיים בסלובקיה, כך שמדובר במשימה כלל לא פשוטה.

נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הרכב נבחרת הנוער הערב/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אוסקר גלוך, כוכב קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שהצטיין ב-0:6 על מכבי חיפה בשבת, הוביל את הנבחרת וייצר מצבים, אבל אריאל לוגסי החטיא במחצית הראשונה, אילי מדמון נעצר במשקוף לאחר ההפסקה וגם אחמד סלמן מהפועל ירושלים נעצר אצל השוער. בצד השני, ההונגרים פגשו גם הם את המשקוף בדקה ה-72 ואחרי 11 דקות כדור שרק ליד הקורה של ליאור גליקליך.

הרכב הנבחרת: ליאור גליקליך, עילאי תומר (איתי פיינגולד, 73), אור ישראלוב, סתיו למקין, רוי רביבו, אל ים קנצפולסקי, אילי מדמון, אל ים קנצפולסקי (שון אדרי, 89), אוסקר גלוך (נועם מוצ'ה, 73), אריאל לוגסי, עומר סניור (עידן טוקלומטי, 55), אחמד סלמן (שגיא גניס, 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully