וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יזלזלו בנו אם יהיה משחק רע בגרמניה, אבל אנחנו לא מתרגשים"

23.3.2022 / 16:25

בנבחרת ישראל מאיצים את ההכנות לשבת ולא חוששים מהמפגש מול אחת הנבחרות החזקות בעולם. אבו פאני צפוי לפתוח במרכז השדה ליד פרץ

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

לקראת המשחק מול גרמניה בשבת (22:45) באצטדיונה של הופנהיים, שחקני נבחרת ישראל נמצאים במצב רוח מרומם ובאנרגיות טובות לקראת ההתמודדות. שחקנים לא נלחצים מהיריבה ואמרו היום: "כבר התרגלנו שאם יהיה רע כולם יחכו כדי לזלזל בנו ובכדורגל הישראלי, אז אנחנו לא מתרגשים מזה. כולם יבואו לעשות את הכי טוב שלהם".

בנוגע להרכב, המאמן הזמני גדי ברומר ביצע מספר שינויים מאתמול להיום ועדיין לא סגור סופית על ה-11. מנור סולומון בכל מקרה לא ישחק 90 דקות מכיוון שהוא אינו בכושר משחק מלא, אך מתורגל בהרכב בשלישיה הקדמית יחד עם מונס דאבור ודין דוד. ניר ביטון יפתח כבלם לצד שון גולדברג או איאד אבו עביד, כאשר דור פרץ ישחק לצד אבו פאני במרכז השדה.

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מי יעלה לצדו במרכז ההגנה? ניר ביטון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

המנהל המקצועי יוסי בניון נמצא כל הזמן סביב הצוות המקצועי והשחקנים ובמקביל מקיים פגישות רבות על מנת לעשות סדר ולשפר את רמת ההכנה, גם לקראת מהשחק עם רומניה ביום שלישי. בניון נמצא בקשר רציף עם המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ילה חוס והשניים מסתכלים על העבודה המשותפת כהכרחית עבור הצלחת הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully