וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה לא תממש את האופציה על שבירו עד שתמנה מאמן

23.3.2022 / 14:45

ראשי המועדון מעוניינים בהשארת החלוץ המושאל מהפועל באר שבע, אולם לא רוצים לבצע את הרכישה לפני שנמצא מחליף לדראפיץ'. שרצקי גם בוחן את החזרת חליחל

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

ראשי עירוני קרית שמונה ימתינו עם ההחלטה בכל הנוגע למימוש האופציה לרכישת החלוץ איתמר שבירו עד אשר ייבחרו וימנו מאמן לעונה הבאה. שבירו הגיע העונה בהשאלה מהפועל באר שבע, מציג יכולת טובה ולזכותו שמונה שערים בליגה ואחד נוסף בגביע המדינה, אולם המילה האחרונה בדבר רכישתו תהיה של המאמן הבא של הקבוצה, בידיעה שסלובודאן דראפיץ' לא ימשיך על הקווים כפי שהבעלים איזי שרצקי אמר במספר ראיונות שהעניק ובהן ביקר את מאמנו.

בקרית שמונה מעריכים את שבירו, אולם החליטו שכדי לא להוביל למצב בו הם מעדכנים את המאמן החדש על רכישת שחקן לפני שהוא מאשר את רצונו להשאירו בסגל, ימתינו עם ההחלטה בהנחה שגם כך כל מאמן שיגיע ירצה לראות את שבירו בסגל לאור היכולת הטובה שהוא מציג העונה.

איתמר שבירו שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
המאמן הבא יחליט אם להשאירו. שבירו/מאור אלקסלסי

בנוסף לרצון לרכוש את שבירו בהמשך, הבעלים איזי שרצקי מעריך מאוד את החלוץ עבדאללה חליחל שמשחק בהפועל נוף הגליל. שרצקי רצה כבר בינואר להחזיר את חליחל, אלא שבסופו של דבר הושאל חליחל מהקבוצה האמירתית לנוף הגליל ובקיץ יבחנו בקרית שמונה אפשרות להחזירו למועדון נעוריו, אם אכן יחליט להישאר בישראל.

בינתיים, בקבוצה הצפונית מרוצים מאוד מהעובדה ששלושה שחקנים נמנים על סגל הנבחרת הצעירה שתשחק מחר נגד פולין במוקדמות אליפות אירופה. "אין ספק שיש לנו צעירים מוכשרים מאוד", אמר אחד השחקנים הוותיקים, "שילמנו על זה בחוסר ניסיון בחלק מהמשחקים, אבל בסך הכל אנחנו רושמים עונה טובה ויש הרבה שחקנים שהתפתחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully