וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בגובה 1.2 מיליון שקל

23.3.2022 / 15:00

קשר מכבי חיפה מחזיק בסעיף נמוך מאוד ליציאה לליגה בחו"ל. למרות הסעיף והניסיונות לשדך אותו לליגות דוגמת סין, תאילנד, ארצות הברית והאמירויות, השחקן והירוקים צפויים להיפגש בקרוב כדי לדון בשדרוג חוזהו הנוכחי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

עומר אצילי יוכל להשתחרר לחו"ל תמורת 1.2 מיליון שקל, כך עולה מסעיף שחרור שחתם השחקן כאשר הצטרף למכבי חיפה באמצע עונת 2020/21. אצילי הגיע מאפואל ניקוסיה ובאופן חריג בחיפה הכניסו סעיף יציאה לחו"ל לשחקן, כאשר הסעיף שעומד על כ-300 אלף יורו לא אמור להוות בעיה כעת לאור יכולתו של השחקן.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל. אצילי/מאור אלקסלסי

כזכור, בסביבתו של אצילי כבר מחפשים מזה חודש קבוצות בחו"ל עבורו, בעיקר בליגות בהן יש כסף גדול דוגמת תאילנד, איחוד האמירויות, סין וארצות הברית. למרות הבדיקה בליגות אחרות, גורמים בסביבתו של הקשר והן במועדון משוכנעים שאצילי, בשל סיבות מקצועיות ואישיות, יעדיף להישאר בישראל. אותם גורמים משוכנעים שבתקופה הקרובה השחקן שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות מעבר לעונה הזו יתחיל במשא ומתן לשדרוג חוזהו הנוכחי.

בעניין אחר, במועדון ממשיכים באימונים אבל בסגל חסר מאוד, כאשר תשעה שחקני קבוצת הנוער הצטרפו לאימונים על מנת שניתן יהיה להתאמן. מי שממשיך בשיקום הוא גודסויי דוניו שעוד לא חזר לאימונים עם הקבוצה, אך ההערכה בחיפה היא שהגנאי יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully