וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא היה כל כך טוב למשך כל כך הרבה זמן כמו לברון"

ג'יימס רשם עוד פרק מפואר בקריירה, עם עלייתו למקום השני בין קלעי כל הזמנים: "אני חסר מילים. לעקוף את עבדול ג'באר? לא ארשה לעצמי לחשוב על זה". בארצות הברית היללו אותו

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בעונתו ה-19 ב-NBA, כשהוא בן 37, לברון ג'יימס ממשיך לשבור שיאים אישיים וכעת רק שחקן אחד, קארים עבדול ג'באר, מפריד בינו לבין כתר חשוב במיוחד: מלכות הסלים ההיסטורית בליגה הטובה בעולם. "המלך" עלה הלילה (בין שבת לראשון) למקום השני בכל הזמנים, כשעקף את קארל מלון בזכות 38 הנקודות שקלע נגד וושינגטון וויזארדס. לצערו המשחק הסתיים בהפסד 127:119 של לוס אנג'לס לייקרס, אך את ציון הדרך המיוחד אף אחד לא ישכח לו.

"רק להיות חלק מהליגה הזו כל השנים שאני חלק, ולהיות מקושר לכמה מהגדולים ביותר ששיחקו את המשחק הזה וחבר'ה שצפיתי בהם, או למדתי מהם או קראתי עליהם או שאפתי להיות כמוהם, פשוט משאיר אותי חסר מילים". אמר ג'יימס לאחר המשחק. "זה כבוד בשבילי, לעיר שלי, למשפחה שלי ולחברים שלי לחיות את הרגעים האלה לאורך המסע הזה. זו בדיוק הסיבה שאני עושה את זה".

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Patrick Smith, GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. ג'יימס נגד אבדיה הלילה/GettyImages, Patrick Smith

זה לא מקרי שלברון רשם עוד פרק מפואר בקריירה שלו דווקא בתקופה הזו: זה אמנם לא תורגם לניצחונות ברוב המקרים, אך בשמונת המשחקים האחרונים ג'יימס עומד על ממוצעים של 35.4 נקודות, 8.9 ריבאונדים, 5.9 אסיסטים, 53.8% מהשדה, ו-40.3% לשלוש, כאשר בתווך הוא קלע 50 נקודות ומעלה פעמיים. בשקלול סך הנקודות שלו בפלייאוף הוא כבר מזמן במקום הראשון בהיסטוריה, ובנוסף הוא מדורג שני בסלי שדה, שלישי בקליעות עונשין, רביעי בניצחונות, חמישי באסיסטים, שישי בשלשות, שביעי בהופעות ושמיני בחטיפות.

רק 1,440 נקודות חסרות לו בשביל לעקוף את עבדול ג'באר ולהפוך לגדול קלעי העונה הסדירה אי פעם, דבר שניתן מבחינתו להשיג כבר בעונה הבאה אם יישאר בריא, אבל כוכב הלייקרס לא מתכוון להתמקד במרדף אחרי השיא: "לא ארשה לעצמי לחשוב על זה. תמיד שיחקתי את המשחק בדרך שלי והדברים האלה פשוט קרו בצורה אורגנית, מעצם זה שיצאתי ושיחקתי את המשחק בדרך הנכונה. לנסות לנצח בכל משחק, לשחק עבור החברים שלי ודברים מהסוג הזה, אז אני מקווה להשיג את זה באיזשהו שלב בקריירה שלי, אבל לא אחשוב על זה יותר מדי עד שאגיע לשם, בתקווה שזה יקרה".

עוד בוואלה!

אבדיה: "ווסטברוק אמר לי 'אהרוג אותך אם לא תשחק כך בכל משחק'"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Patrick Smith, GettyImages
רק קארים לפניו. לברון/GettyImages, Patrick Smith

גם כרמלו אנתוני, שנמנה בעצמו בין עשרת הקלעים הגדולים אי פעם ונבחר כמובן בדראפט 2003 כמו לברון, נדהם מההישג של חברו לקבוצה: "אני עדיין בהלם מלהיות לידו כשהוא עדיין עושה את מה שהוא עושה ברמה גבוהה. עכשיו יש לו הזדמנות להיות הסקורר הכי גדול בהיסטוריה של ה-NBA. כשהייתי צעיר נהגתי לחשוב 'אין סיכוי שמישהו משיג את קארל מאלון. אף אחד לא ישיג את קארים'".

כתב ESPN בריאן ווינדהורסט הגדיר מדוע ציון הדרך החדש של לברון כל כך מיוחד: "לברון ג'יימס משנה את לוח התוצאות בכל הנוגע להגדרת המורשת שלו. הוא מבסס את המורשת שלו לא רק על אליפויות, אלא על אריכות ימים, ולא משאיר שום ספק - אף אחד לא היה כל כך טוב למשך כל כך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully