וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בלתי מנוצח: "ההר" הכניע את אדי הול

כוכב "משחקי הכס" שמר על מאזן מושלם בקריירת האיגרוף החובבנית שלו, אחרי ניצחון בהחלטת שופטים: "אם הוא רוצה קרב חוזר, אין בעיה". המפסיד: "לא ראיתי מישהו אחר עם ביצים להילחם מולו"

שיגרת האימונים של הפת'ור ביורנסון/פייסבוק

הרגע לו התכונן הפת'ור ביורנסון במשך חודשים ארוכים, כולל הפחתה של 55 קילוגרמים ממשקל גופו, הגיע הלילה (בין שבת לראשון) ועבר בהצלחה מבחינתו של האיסלנדי. ביורנסון ניצח בהחלטת שופטים (54-57, 54-57, 54-57) את אדי הול בקרב שהוצג כ"כבד ביותר בתולדות האיגרוף", בתום שישה סיבובים שסיפקו בידור ראוי לקהל בדובאי.

זה היה הקרב החובבני הרביעי למי שהתפרסם כשגילם את דמות "ההר" בסדרה "משחקי הכס", כשמאזנו עדיין נקי מהפסדים. ביורנסון בן ה-33, שכמעט התקוטט עם הול באירוע השקילה לקראת הקרב, נראה מיודד יותר עם יריבו בסיום הקרב והשניים אף התחבקו. אחרי הניצחון האיסלנדי נשאל האם הסכסוך עם הול נותר מאחור, והשיב: "באופן טבעי הוא קצת כעס, הוא הפסיד את הקרב אז יש הרבה רגשות כרגע. הייתי בצד שלו, אבל כרגע אני שמח. אם הוא רוצה קרב חוזר בזירה, אין בעיה".

ביורנסון, שהצהיר לאחרונה כי הוא ישמח לפתח את קריירת המשחק ב"משרה מלאה", הצליח להפיל את הול יותר מפעם אחת במהלך הקרב, כולל שמאלית חזקה לפניו של היריב במהלך הסיבוב השלישי.

הול, מצדו, הביע את תחושותיו מהקרב בסרטון באינסטגרם: "אתם יודעים מה, אני יכול להתמודד עם הדברים כמו גבר. זה איגרוף. בסופו של יום נלחמתי באיש הכי גדול בפלנטה בקרב איגרוף, לא ראיתי מישהו אחר שהיה לו ביצים לעשות את זה. זה היה חתיכת מסע, נהניתי ממנו ואני מקווה שיהיה קרב חוזר ושנוכל לעשות עסקים שוב".

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully