וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזרי ומיותר: כוכב הראגבי נרצח בפריס אחרי ויכוח במסעדה

עודכן לאחרונה: 19.3.2022 / 23:20

פדריקו מרטין ארמבורו וחברו התעמתו לפנות בוקר עם שני גברים במסעדה מפורסמת בבירת צרפת, זמן קצר לאחר מכן הגברים שבו עם כלי נשק וירו בו למוות מרכב

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:4/ספורט1

כוכב הראגבי הארגנטינאי לשעבר, פדריקו מרטין ארמבורו, נרצח היום לפנות בוקר (בין שישי לשבת) בבירת צרפת, פריס. על פי הדיווחים בצרפת, השחקן בן ה-42 נורה אחרי ויכוח במסעדה מקומית בלב העיר. ארמבורו וחבר שהיה עמו נקלעו לוויכוח סוער עם שני גברים אחרים. כמה דקות לאחר מכן הם חזרו, והחלו לירות בארמבורו - ונמלטו.

ארמבורו רשם במדי הנבחרת 22 הופעות, וייצג את ארגנטינה בגביע העולמי בצרפת ב-2007. הוא זכה באליפות צרפת פעמיים במדי ביאריץ. הוא התגורר בצרפת, ותיכנן לנסוע לביקור מולדת בארגנטינה. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

שחקן הראגבי לשעבר פדריקו מרטין ארמבורו. ill Murray\SNS Group, GettyImages
שחקן הראגבי לשעבר פדריקו מרטין ארמבורו/GettyImages, ill Murray\SNS Group

הרצח התרחש ברובע השישי של פריס, שנחשב לאחד היפים בעיר. המסעדה נמצאת על גדות הסיין, בשדרות סן ז'רמן, בשכונה נעימה ולא מסוכנת. ארמבורו וחברו סיימו את הבילוי שלהם במסעדה, והחלו להתעמת עם בליינים אחרים. הם עזבו אותה ועברו למקום אחר, עד שלפתע נתקלו בשניים שאיתם הסתבכו במקום הקודם, שיצאו לעברם מרכב JEEP. אחרי עוד מהומה, נורו לעברם 6 יריות. ארמבורו התמוטט, ומת במקום. מספר רב של עדים נכחו במקום, והמשטרה מחפשת אחר שלושה חשודים בסך הכל, ככל הנראה ממוצא אלבני. "הוא היה אדם אדיב ונדיב", סיפר חברו לקבוצה ג'וליאן פירולון, "הוא מעולם לא ויתר, תמיד אפשר היה לבטוח בו, לסמוך עליו, הוא מישהו שהיית שמח לצאת איתו למלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully