וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוותר על האיגרוף? "ההר" מ"משחקי הכס" סימן את הקריירה הבאה

לפני קרב הבכורה שלו, הפת'ור ביורנסון סיפר מהו המקצוע בו ישמח לעסוק בעתיד "אם זה יתאפשר ויהיו הזדמנויות שם"

שיגרת האימונים של הפת'ור ביורנסון/פייסבוק

בשבת הקרובה, הפת'ור ביורנסון יתייצב לקרב הבכורה שלו כמתאגרף כשיפגוש את אדי הול בדובאי, אך האיש שגילם את "ההר" בסדרה המצליחה "משחקי הכס" כבר מסמן את המטרה הבאה - והיא ככל הנראה תהיה מחוץ לזירה: ביורנסון סיפר ל"סאן" הבריטי כי הוא שואף להתמקד בקריירת משחק, אך לא פוסל להשתתף בקרבות איגרוף נוספים בעתיד.

האיסלנדי בעל המימדים החריגים אמר: "אני נהנה מזה ואם יהיו לי עוד הזדמנויות להתאגרף, אני פתוח להן. אבל אני גם פתוח לעבור יותר למשחק, דבר שהיה לי קשה בשבילי בגלל 'האיש החזק' וכמובן האיגרוף". כידוע, הקריירה העיקרית של ביורנסון, גם במהלך השתתפותו ב"משחקי הכס", הייתה בתחרויות כוח בהן רשם הצלחה גדולה הן בארצו והן ברמה הבינלאומית. "הייתי שמח, לפחות באיזשהו שלב בחיי, להתמקד לחלוטין במשחק ולהפנות לכך את כל תשומת לבי, כמו שעשיתי ב'איש החזק' וכמו שאני עושה עכשיו באיגרוף. מתישהו ארצה להיות שחקן במשרה מלאה, אם זה יתאפשר וההזדמנויות יהיו שם".

ביורנסון, שהשיל לא פחות מ-55 קילוגרמים ממשקלו על מנת להתכונן לקרב האיגרוף הראשון שלו, כפי שנכתב כאן בשבוע שעבר, הוסיף לקראת העימות עם אדי הול: "לא חשבתי על העתיד, אם להיות כן. אני מרוכז רק במטרה הזו כרגע, ואחר כך אהיה פתוח להצעות אחרות. אם יעלה משהו מרגש שיעניין אותי, יכול להיות שאסכים. אני מרגיש מצוין, חוץ מכאבים ועייפות שהם נורמליים. אין לי פציעות, טיפלתי היטב בגוף שלי. אני עושה סאונה חמה וקרה פעמיים בשבוע, מתאמן כמעט פעמיים ביום, כך שהכל הלך ממש טוב עד עכשיו ואני אסיר תודה שהגוף שלי לא פצוע".

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully