וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה המטורפת של כוכב "משחקי הכס" כדי להפוך למתאגרף

9.3.2022 / 11:58

הפת'ור ביורנסון, שהתפרסם בתור "ההר", הוריד כמות ענקית של משקל לקראת קרב הבכורה. עכשיו הוא נראה כך - ויש לו גם טיפ

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

השחקן האיסלנדי הפת'ור ביורנסון עלה לתהילה כשגילם את דמותו של גרגור קלגיין, הידוע יותר בתור "ההר" בסדרה המצליחה "משחקי הכס", אבל מאז הוא החליט לעבור הסבה מקצועית למתאגרף, ולקראת הקרב שבו יתמודד מול אדי הול ב-19 במרץ בדובאי, ביורנסון ביצע דיאטה אינטנסיבית במיוחד.

הענק האיסלנדי השיל לא פחות מ-55 קילוגרמים, ירד מ-10,000 קלוריות ביום - הכמות שאותה היה צורך לטובת השתתפות בתחרויות כוח - ל-4,000 בלבד, וכך הקטין את משקלו מ-205 ל-150 ק"ג לקראת הבכורה שלו בזירת האיגרוף. לביורנסון יש טיפ מיוחד למי שמחליט לעבור דיאטה מכל סוג שהוא: "חשוב מאוד לבצע בדיקת דם. מעט מאוד אנשים עושים את זה, אבל זה נחוץ אם רוצים להוציא את המקסימום מהדיאטה". אגב, על מנת לעבוד על סבולת לב-ריאה הוא מעדיף אימוני שחייה או חתירה: "אני גדול מדי בשביל לרוץ, הברכיים שלי לא עומדות בזה", הוא מסביר.

ביורנסון בן ה-33, שמתנשא לגובה 2.05 מ', זכה 10 פעמים בתחרות "האיש הכי חזק באיסלנד" והיה גם 5 פעמים "האיש הכי חזק באירופה", 3 פעמים "האיש הכי חזק בעולם" ובנוסף הוא מחזיק בשיא עולם בדדליפט, לאחר שהרים 501 ק"ג. אחרי שכבש את עולם תחרויות הכוח, כעת הוא מתכוון להסתער גם על ענף האיגרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully