וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת זו מסורת: ניימאר שוב "במשבר" סביב יום ההולדת של אחותו

האם ניימאר יחרוג מהרגלו, וישחק בזמן שאחותו עורכת את המסיבה הגדולה בברזיל? הלו"ז הבעייתי והתזמון למשבר הנפשי

תקציר: ברזיל - אורוגוואי 1:4/ספורט1

האם ניימאר עומד להחמיץ את האירוע שאליו הוא הראה מחויבות לאורך כל הקריירה שלו, ולהיעדר ממסיבת יום ההולדת של אחותו בברזיל?! רפאלה סנטוס, אחותו של הכוכב הברזילאי, חוגגת יום הולדת ב-11 במרץ, ויהיה מעניין לראות האם הפעם ניימאר יופיע או לא.

בדרך כלל הוא מוצא דרכים להתחמק מהמשחקים של קבוצתו ודברים מסתדרים לו "באורח פלא" ומאפשרים לו להגיע ליום הולדת. הפעם הוא בבעיה: הערב (רביעי) פריז סן ז'רמן קבוצתו משחקת מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, והוא לא ירצה להחמיץ את המשחק היוקרתי והחשוב ולטעון שהוא פצוע. ואם הוא לא ייפצע מול ריאל, הוא גם אמור להיות בסגל של פ.ס.ז' למשחק מול בורדו בליגה ביום ראשון - כך שאין לו סיבה הגיונית לנסוע לברזיל באמצע העונה, כפי שעשה בעבר.

בעולם הכדורגל נהגו לגחך על "הקללה" שיש על ניימאר, שמשהו "משתבש" לו בדיוק סביב יום ההולדת של אחותו. זה החל בימיו בברצלונה, וב-2015 צבר כרטיסים צהובים שגרמו להרחקתו ובארסה אפשרה לו לנסוע. שנה לאחר מכן שוב בדיוק באותה תקופה הוא היה מורחק, ושוב נסע. ב-2017 סבל מפציעה שבגללה החמיץ את המשחק מול דפורטיבו, שאמור היה להתקיים יום אחרי היום הולדת שלה. "המסורת" נמשכה גם בימיו בפ.ס.ז'.

ניימאר קרוב מאוד לאחותו, ואף קעקע את שמה על גופו. אחותו, רפאלה סנטוס, היא בת זוגו של הכדורגלו "גאביגול", והאירועים שלה מושכים לא מעט מפורסמים.

עוד בוואלה!

ניימאר: "החזרה לברנבאו מיוחדת עבורי ועבור מסי". קרוס בסגל ריאל

לכתבה המלאה

השבוע הפרשן ושחקן העבר תיירי הנרי טען שהוא תוהה אם ניימאר במצב נפשי טוב. "כן, הוא קצת פחות טוב מבעבר, אבל יש לכך סיבות", אמר הנרי, "ניימאר מדבר הרבה על תחושה טובה, מצב נפשי, לחצים שיש עליו, אז המחשבה הראשונה שלי היא - 'האם הוא בסדר?'. זה לא רק זה שהוא כבר לא עובר שחקנים, עושה השחלות ולהטוטים... הוא מדבר, אבל האם אתם מקשיבים לו? הוא זועק לעזרה. דברים עוברים לו בראש. הוא בן אדם, כמו כולנו".

כעת השאלה היא האם הנהלת פ.ס.ז' תעניק לו את החופש ותעשה מחווה לכבודו, או שתדרוש ממנו מקצוענות ולעמוד בחוקים כמו כולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully