וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "החזרה לברנבאו מיוחדת עבורי ועבור מסי". קרוס בסגל ריאל

הברזילאי של פ.ס.ז' התכונן לריאל מדריד (רביעי, 22:00): "יש לי זכרונות טובים מכאן, אלה רגעים שלא יחזרו". פוצ'טינו: "אמבפה הצליח ללכת שעתיים אחרי הפציעה". הגרמני שנמצא בספק נכלל בסגל, אנצ'לוטי: "לא ישחק אם יהיה כשיר ב-95%"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים09/03/2022
ריאל מדריד
  • בנזמה (61)
  • בנזמה (76)
  • בנזמה (78)
1:3
  • (39) אמבפה
פריז סן ז'רמן
תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

אחרי שהפסידה 1:0 במשחק הראשון, ריאל מדריד מגיעה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן כשהיא עם הגב לקיר. מחר (רביעי, 22:00), הבלאנקוס יארחו את הסגל הפריזאי הנוצץ בסנטיאגו ברנבאו, המגרש שראה כל כך הרבה ערבים אירופיים גדולים לאורך ההיסטוריה, וקבוצתו של קרלו אנצ'לוטי תקווה לנפק תצוגה מרשימה נוספת בדרך לרבע הגמר.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
במדריד זה יראה אחרת? אנצ'לוטי/רויטרס

ריאל מדריד

"לא שיחקנו טוב בפריז, ואנחנו מאמינים שנציג משחק טוב מחר", אמר אנצ'לוטי לקראת המשחק, "ריאל בשיאה יכולה להתמודד מול פ.ס.ז' בשיאה. במשחק הראשון ראינו את פריז במיטבה ומחר אני מקווה שנראה את ריאל במיטבה. קארים בנזמה חזר להיות מי שהוא היה לפני הפציעה".

מי שנמצא בספק גדול למשחק למרות שנכלל בסגל הוא הקשר טוני קרוס, שנעדר גם במשחק הליגה האחרון נגד סוסיאדד. "שחקן שהוא לא ב-100% לא יוכל לשחק", אמר אנצ'לוטי, "אם קרוס יהיה כשיר במאת האחוזים הוא ישחק, אם יהיה כשיר ב95%, הוא לא ישחק". כידוע, גם קאסמירו ייעדר בחוליית הקישור בשל צבירת כרטיסים צהובים.

בנוגע לקיליאן אמבפה, שאמור להיות כשיר על אף שנפגע באימון ביום שני, המאמן האיטלקי אמר כי "אני מקווה שלא יהיו פצועים, נתכונן למשחק כאילו אמבפה כשיר. התכנית שלנו לא ממוקדת רק באמבפה, אלא גם במסי, ניימאר ושאר השחקנים".

עוד בוואלה!

בפריז סן ז'רמן נושמים לרווחה: קיליאן אמבפה בסגל לריאל מדריד

לכתבה המלאה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ייאלץ לשחק בלי קאסמירו וקרוס? מודריץ'/רויטרס

קשר הקבוצה לוקה מודריץ' גם כן התייחס לאמבפה: "לא דיברנו על הפציעה שלו, מקווה שהוא יהיה כשיר. אני רוצה לשחק איתו בקבוצה שלנו ונראה מה יקרה. קשה לנו לדבר על זה כי אז קבוצות אחרות מתרגזות".

בעוד בריאל מצפים שאמבפה יתקבל בתשואות כי "בברנבאו תמיד מריעים לשחקנים גדולים", הקרואטי התייחס למי שראוי לקבלת פנים חמה על מה שהשיג במועדון, סרחיו ראמוס. "אני מדבר איתו כמעט בכל יום, יהיה נחמד לראות אותו שוב. הברנבאו צריך לקבל אותו באהבה כי הוא אגדת מועדון. מבלי לפגוע באף אחד, לדעתי הוא שחקן ההגנה הכי גדול שהיה בריאל". הבלם הספרדי, שבילה 16 עונות בריאל, לא נכלל בסגל פ.ס.ז' בשל פציעה, אך הוא הצטרף לחבריו במסע למדריד.

ניימאר, פריס סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
חוזר לברנבאו. ניימאר/רויטרס

פריז סן ז'רמן

אחרי הנחיתה במדריד, אקס ברצלונה ניימאר התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק במגרש בו מכיר היטב מימיו בליגה הספרדית: "יש לי הרבה זכרונות טובים מהברנבאו, כבשתי ובישלתי כאן. לשחק פה זה מיוחד, לא רק עבורי, גם עבור ליאונל מסי".

כזכור, במשחק הראשון שב ניימאר מפציעה שהשביתה אותו לחודשיים וחצי: "הפציעה השביתה אותי ליותר זמן ממה שחשבתי, זו הייתה פציעה קשה, אבל עכשיו אני מוכן פיזית ומנטלית במאת האחוזים כדי לעזור לקבוצה. זה משחק ששחקנים רוצים לקחת בו חלק, צריך להינות מכל דקה כי אלה רגעים שלא יחזרו".

"לא יהיה קל כי לריאל מדריד יש הרבה שחקנים איכותיים. קאסמירו (המוצהב) הוא השחקן הכי טוב בעמדה שלו, זה עדיף לנו שהוא לא משחק. במשחקים בין ריאל לפ.ס.ז' זה תמיד 50-50, אין פייבוריטית. לנו יש יתרון 0:1 מהמשחק הראשון אבל צריכים לחשוב על ניצחון ועל לשחק יותר טוב מאשר בפריז".

בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, גמר ליגת האלופות הוזז מסנט פטרסבורג לסטאד דה פראנס, ובבירת צרפת משתמשים בזה כמקור מוטיבציה נוסף: "יש לנו סגל נהדר ואיכותי. הגמר בפריז וזה נפלא עבורנו. זה גורם לנו לרצות להגיע לגמר יותר מתמיד, אבל צריכים להתחיל ממחר".

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
ידיח את ריאל מדריד? פוצ'טינו/GettyImages, FRANCK FIFE

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו גם כן התכונן למשחק מול שיאנית הזכיות במפעל: "בתקשורת במדריד מדברים על העפלה. אנחנו מכבדים אותם, זה לא מקרי שהם זכו ב-13 גביעי אירופה אך אנו לא מפחדים".

על קיליאן אמבפה, שמוזכר כבר תקופה ארוכה כמועמד לחתום בקיץ בריאל מדריד, אמר הארגנטינאי: "הוא בוגר למרות גילו הצעיר, לא מטיל בו ספק. הוא לא ישנה את הדרך בה הוא משחק בגלל הדיבורים שיש סביבו". בנוגע לפציעה של הצרפתי, שגרמה ללחץ גדול בבירת צרפת, סיפר פוצ'טינו: "אמבפה בסדר. כשהוא קיבל את המכה הוא זעק מכאבים, אבל הוא הצליח ללכת כעבור שעתיים".

ג'אנלואיג'י דונארומה עשוי לפתוח במקום קיילור נבאס בהרכב, ופוצ'טינו התייחס למאבק הבלתי נגמר על המקום בין הקורות: "יש לנו שני שוערים מהטופ העולמי. תמיד יש אכזבות וביקורות, אבל אני שמח מהדרך בה ניהלנו את הסיטואציה עד כה".

הרכבי הקבוצות

במחזור הבא בליגה הספרדית תתארח ריאל מדריד במאיורקה, בעוד במחזור הבא בצרפת תארח פ.ס.ז' את בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully