וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפריז סן ז'רמן נושמים לרווחה: קיליאן אמבפה בסגל לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 11:43

אחרי שפורסם ב"לאקיפ" שהפציעה של הכוכב הגדול אינה חמורה, פוצ'טינו פרסם את הסגל למשחק ואישר שהחלוץ ייצא לספרד. סרחיו ראמוס הפצוע ייעדר (רביעי, 22:00)

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

בפריז סן ז'רמן נושמים לרווחה: קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול של הקבוצה, צפוי להחלים בזמן מהפציעה הקלה ברגלו ולפתוח במשחק הגדול נגד ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (ד', 22:00).

כזכור, אמבפה נפצע באימון הקבוצה אחרי תיקול של אידריסה גיי ובצרפת דיווחו שהוא עלול להיעדר בתקופה הקרובה. אלא שכעת ב"לאקיפ" מדווחים שהפציעה אינה חמורה והוא יחזור לפעילות כבר היום אחרי שלא נמצא לו שבר או נזק מהותי ברגל. יתרה מכך, מאוריסיו פוצ'טינו פרסם היום בשעות הבוקר את הסגל למפגש ואמבפה נכלל כרגיל, כך שנראה שהוא ישחק כמתוכנן כל עוד יצליח להתאמן היום.

שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל, מול שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה ב-2019. Jean Catuffe, GettyImages
יכבוש שוב מול ריאל מדריד? אמבפה/GettyImages, Jean Catuffe

אמבפה לא שיחק במשחק הליגה האחרון של הקבוצה בגלל השעיה ובלעדיו פריז לא הצליחה להבקיע וגם הפסידה 1:0 דרמטי בניס. אמבפה גם היה זה שהבקיע בתוספת הזמן את שער הניצחון שקבע 0:1 לקבוצתו על ריאל מדריד במפגש הראשון. לאור קשיי ההתאקלמות של מסי, והפציעות החוזרות של ניימאר, הצרפתי הוא השחקן הכי חשוב בהתקפה הפריזאית והוא מוביל אותה בליגה עם 14 שערים ו-10 בישולים. רק לשם המחשה, סגן מלך השערים של הקבוצה הוא דנילו עם חמישה שערים בלבד. מסי אגב צמוד לאמבפה עם 10 בישולים, אך רק שני שערים.

בניגוד לאמבפה, מי שלא ישחק מחר בסנטיאגו ברנבאו הוא הבלם הפצוע סרחיו ראמוס. כזכור, ראמוס הגיע הקיץ לפריז סן ז'רמן מריאל מדריד, אותה עזב אחרי 16 שנים במדים הלבנים, אולם מיעט לשחק בעיר האורות בעקבות פציעות שונות שהשביתו אותו כמעט לכל אורך העונה - את הופעת הבכורה העונה הוא ערך רק בנובמבר, בסך הכל שיחק העונה 283 דקות בחמש הופעות שונות וכעת לא יזכה לעלות לסנטיאגו ברנבאו, המגרש שהיה לו בית כמעט לכל אורך הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully