וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע אורבת למכבי חיפה: "אם ננצח הכול יהיה פתוח"

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 8:02

שביעות רצון אחרי ה-1:4 על מכבי נתניה: "כל העונה חיכינו שתומר יוספי יתפוצץ". הלדר לופס לא סובל משבר, אבל בספק לירוקים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון המשכנע 1:4 על מכבי נתניה אתמול (שבת) בפתיחת הפלייאוף העליון. בקבוצה שיבחו את תומר יוספי שנכנס להרכב והיה מהמצטיינים במשחק. "חיכינו שהוא יתפוצץ", אמר גורם בקבוצה, "כשיש לו ביטחון הוא מראה את זה וזה מה שהיה חסר לו העונה". בבאר שבע היו מרוצים גם מהשער של אנדרה מרטינס ומקווים שכעת הרכש הפורטוגלי ייכנס לעניינים.

למרות הניצחון בתוצאה גבוהה, בבאר שבע גם ראו דברים פחות טובים, בעיקר במחצית השנייה, והמאמן אליניב ברדה יעבור עם השחקנים על הליקויים במהלך פגרת הנבחרות. המאמן עצמו זוכה לשבחים על העבודה שהוא עושה מאז שנכנס לתפקיד במקום רוני לוי שפוטר. כזכור, הבעלים אלונה ברקת רוצה לראות את ברדה עומד על הקווים גם בעונה הבאה אך בסביבתו וגם בסביבתה טוענים שרק לאחר שיסתיימו המאבקים העונה בליגה ובגביע הם יתפנו לקבל החלטה משותפת.

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע מול פלאמן גלאבוב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
סחט מחמאות. יוספי/ברני ארדוב

בבאר שבע נשמו לרווחה בשעות הלילה לאחר שהתברר שהלדר לופס שנפצע במחצית הראשונה והוחלף, לא סובל משבר אלא רק סובב את הקרסול. המגן הפורטוגלי עדיין בספק למשחק נגד מכבי חיפה אחרי הפגרה, אך במועדון נרגעו אחרי שהבינו שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן רב.

במועדון כבר מפנטזים על משחק העונה. "אם ננצח הכל יהיה פתוח והמומנטום יהיה בצד שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שיש כאן רוח חדשה וטובה, אבל זה המאני טיים שלנו ונצטרך להוכיח לכולם שלא במקרה היינו רוב העונה במקום הראשון".

בבאר שבע משוכנעים ש-3,000 הכרטיסים שמכבי חיפה תעביר אליהם ייחטפו תוך זמן קצר.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע
מכבי נתניה - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully