וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלל החשש לשבר, בואצ'י: "מרגיש שאוכל לחזור תוך שבועיים"

18.3.2022 / 11:15

הגנאי עבר בדיקת MRI שהובילה להקלה גדולה בבית"ר ירושלים ועשוי לשוב כבר נגד אשדוד אחרי פגרת הנבחרות, כמו גם זריהן וגרצ'קין. רוטמן: "אולי יש לנו קצת חוסר מזל"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים תפתח את הפלייאוף התחתון ביום ראשון במשחק חוץ נגד הפועל חיפה (20:15, ספורט4) ולקראתו בקבוצה זכו לבשורה די מרגיעה, כאשר התבשרו כי נשלל חשד לשבר ברצועות הקרסול של החלוץ ריצ'מונד בואצ'י. "אני מרגיש שזאת פציעה שאוכל לחזור ממנה תוך שבועיים", אמר אתמול (חמישי) בואצ'י לצוות המקצועי, אך בבית"ר פחות אופטימיים חרף תוצאות ה-MRI ומקווים שהוא אכן יוכל לשוב לאימונים לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד אחרי פגרת הנבחרות.

כמובן שהגנאי לא יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס ביום ראשון בכרמל וכך גם הפצועים ניב זריהן (רצועה פנימית בברך) ומקס גרצ'קין (סדק בכף הרגל), שצפויים להיות כשירים למשחק נגד מ.ס. אשדוד. ירדן שועה המוצהב ייעדר גם הוא בחיפה, כך שחליאופילו פלייטר יהיה החלוץ היחיד בסגל.

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים לפני שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. דני מרון
הפציעה הרבה פחות חמורה משהעריכו תחילה. בואצ'י/דני מרון

לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון אמר הבוקר אבוקסיס: "אנחנו נכנסים לשלב שכל משחק הוא על שש נקודות בפלייאוף התחתון וכל משחק הולך להיות קריטי, הרבה בגלל היריבות במשחקים האחרונים כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב שהיה לנו מאוד קשה מולן, למרות היכולת הטובה. אנחנו חייבים להיות תכליתיים במשחקים האלה, גם מבחינת נקודת וגם מבחינת כיבוש שערים.

"למרות התמיכה מהקהל והיכולת הטובה, אנחנו חייבים לכבוש שערים ואנחנו לא עושים את זה, וזה יצטרך להשתפר", המשיך אבוקסיסף "כמובן שגם הפציעה של בואצ'י לא תורמת, והחיסרון של ירדן, כמו גם ניב שכנראה ייעדר. זה ממעט לנו את האפשרויות, אבל מי שיעלה על הדשא יצטרך לתת הכל כדי לנצח את המשחק הזה".

עוד אמר אבוקסיס: "אני חושב שהשחקנים מאוד רוצים ונותנים בכל משחק עד הרגע האחרון את הכל וגם אמרתי להם שאם נמשיך במגמה הזאת אנחנו בסוף גם נישאר בליגה. יש פה שחקנים טובים שאיבדו את הביטחון, אבל אני רואה רצון גדול והמון משמעת, אבל אנחנו חייבים להיות יותר איכותיים בשליש האחרון של המגרש, זה האזור שמביאים ממנו נקודות. השחקנים מאורגנים וממושמעים ויש לנו את הדחיפה של הקהל".

לירן רוטמן קשר בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מכיר היטב את קרבות התחתית. רוטמן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לירן רוטמן דיבר גם הוא לקראת פתיחת הפלייאוף: "בתור אחד שחווה את הפלייאוף התחתון וקרבות התחתית, אני יכול להגיד שזאת משימה לא פשוטה. למרות זאת, אני מאמין ומקווה שנצליח במשימה להישאר בליגה, אנחנו הבאנו את המועדון למצב הזה ואנחנו גם אלה שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

על חוסר הדיוק בחלק הקדמי של הקבוצה: "אפשר לומר שאולי יש לנו קצת חוסר מזל, ואנחנו חייבים לשפר את קבלת ההחלטות בחלק הקדמי. כן אפשר לראות במחזורים האחרונים קבוצה חזקה, קבוצה שעכשיו הולכת לבוא לפלייאוף התחתון בכל הכוח, ואני מאמין שאנחנו ניישם את זה גם בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully