וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד כשיר ויפתח בבאר שבע, התלבטות בין מיכה ליוספי

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 15:06

סגנית המוליכה פותחת את הפלייאוף מול נתניה הלוהטת (ש', 19:00, ספורט4). בקבוצה ביקשו מראשי הנבחרת לא לזמן את אלחמיד. גיאגון עשוי לשוב לסגל האורחת

מחזור 27הסתיים19/03/2022
הפועל באר שבע
  • מרטינס (11)
  • גנדלמן (45, גול עצמי)
  • אספרייה (88)
  • גורדנה (90)
1:4
  • (52) טוומאסי
מכבי נתניה
תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע

בשורות טובות להפועל באר שבע לקראת המפגש מול מכבי נתניה (19:00, ספורט4). חאתם עבד אלחמיד יהיה כשיר ויפתח בהרכב הקבוצה מחר. אלא שלמרות שהוא ישחק, במועדון שוחחו עם ראשי הנבחרת וביקשו לשחרר את השחקן משני משחקי הידידות נגד גרמניה ורומניה בסוף החודש. בקבוצה אמרו למנהל המקצועי יוסי בניון שאלחמיד משחק כבר תקופה עם זריקות ובניון החליט להתחשב ושחרר את השחקן למנוחה.

מאמן סגנית המוליכה אליניב ברדה עדיין לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שהוא לא יבצע שינויים מהותיים. רמזי ספורי, שכבש צמד מול נוף הגליל, ימשיך כמובן בהרכב. למרות שלא תרגל הרכב, נראה שברדה מתלבט בין דור מיכה לתומר יוספי. ספורי התרגש גם לקבל זימון לנבחרת ישראל ואחד מחבריו אמר: "מגיע לרמזי מאוד לקבל את הזימון הזה. הוא באמת אחד מהשחקנים הכי טובים ויצירתיים בליגה".

הרכב משוער הפועל באר שבע: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, הלדר לופס, אנדרה מרטינס, מריאנו באריירו, דנילו אספרייה, תומר יוספי, רמזי ספורי, ניקיטה רוקאביציה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"אחד השחקנים היצירתיים בליגה". ספורי/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

הקבוצה מעיר היהלומים סיימה הבוקר את הכנותיה למשחק בטרנר. הקשר פארפה גיאגון שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, חש הבוקר הטבה משמעותית באיזור הפציעה ואף נטל חלק באימון הקבוצה. המאמן בני לם יקבל החלטה מחר האם לכלול את גיאגון בסגל ואף לשתפו או לתת לו מנוחה כדי לא להסתכן בפציעה קשה יותר.

הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב שהיה בספק להתמודדות, השלים אימונים מלאים ביומיים האחרונים ויפתח לצידו של עומרי גנדלמן במרכז ההגנה. רז שלמה המורחק ייעדר. זלטאן שחוביץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי ובוריס אנו ישחק לצידו של עדן קארצב בקישור האחורי. חן עזרא, שהפך לאחרונה לשחקן ספסל, עשוי לקבל את חולצת ההרכב ולפתוח לצידם של פטריק טוואמסי ואיגור זלטאנוביץ' בחלק הקדמי.

חן עזרא התייחס לכך שלאחרונה הוא עולה מהספסל ואמר: "אני באמת לא רגיל לזה. בכל השנים הייתי שחקן מוביל שפותח אבל יש בחיים לפעמים סיטואציות ודברים שדורשים ממך אופי חזק ואני חושב שהאופי שלי השתנה לטובה. יש בי כוחות נפשיים מאלוהים, הוא נתן לי לעמוד בכל הדברים האלה. אני לא משלים עם המצב, אבל אני לוקח לטובה את מה שקורה. מי שרואה אותי פה מתאמן רואה שיש בי את הרעב. אני אוהב כדורגל וזה לא קשור לגיל. תן לי כדור גם בשכונה ואשחק".

עזרא התבקש להשוות בין הקבוצה בה שיחק בנתניה לפני כמה שנים, לבין הקבוצה הנוכחית והוסיף: "אז היינו מאוד מלוכדים והיה קשה לנצח אותנו בקופסא. גם כיום אני מרגיש ככה. הצעירים, עם המבוגרים, הקהל והצוות הנתנייתי. השוני הוא שבקבוצה הנוכחית יש דרך ושיטה יותר מובהקת וכולם רואים שהקבוצה מאוד מאומנת על כל חלקיה. אפשר לשחזר את זה ומכבי נתניה יכולה להגיע לאירופה. נצטרך לעשות את זה בלי דיבורים, במגרש. לבוא צנועים ולתת את הכול ואז לצאת גדולים".

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, עומרי גנדלמן, זלטאן שחוביץ', עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, חן עזרא, פטריק טוומאסי, איגור זלטאנוביץ'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יקבל דקות? גיאגון/ברני ארדוב

טריוויה

* 103 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 39 פעמים, הפועל באר שבע 30 ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת של ליגה היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 38 המפגשים.

* הפועל באר שבע הייתה הקבוצה היחידה שסיימה את הסיבוב הראשון ללא הפסד ומכבי נתניה היא היחידה שסיימה את הסיבוב השני ללא הפסד.

* סך הכול סופרת נתניה 14 משחקי ליגה בהם היא בלתי מנוצחת ומתקרבת לשיא המועדון שנקבע בפתיחת עונת 1970/71. אז היו לה 16 משחקי ליגה ללא הפסד (עד ה-1:0 מול הפועל כפר סבא במחזור ה-17) בדרך לאליפות הראשונה בתולדות המועדון.

* משהו השתחרר? כל חמשת השערים האחרונים של הפועל באר שבע הובקעו ממשחק שוטף. לפני כן היו לה 21 שערים (מתוך 34) ממצבים נייחים או כתוצאה מהם.

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
שבת, 19:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully