וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן הצילה את בני יהודה, שתהיה בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית

איזו דרמה במחזור הנעילה של העונה הסדירה הזהובים שמטו יתרון וסיימו ב-1:1 עם עכו, אך פנדל של מיקו ממן בדקה ה-98 סידר להפועל רמת גן 1:1 דרמטי עם הפועל ראשון לציון השבורה, ושלח את החבורה של ניסו אביטן לשמוונה הראשונות

העונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה היום (שישי) עם דרמה אדירה כשהעולה האחרונה לפלייאוף העליון הוכרעה שמונה דקות בתוך תוספת הזמן. בני יהודה נפרדה ב-1:1 מתסכל מהפועל עכו והייתה על סף נפילה לפלייאוף התחתון, אך פנדל מדויק של מיקו ממן בדקה ה-98 במשחק של הפועל רמת גן מול הפועל ראשון לציון סידר 1:1 לאורדונים, שקבע כי בני יהודה תהיה בפלייאוף העליון בעוד ראשון לציון ההמומה בתחתון.

במשחקים נוספים, הפועל פתח תקוה ניצחה את המוליכה בני ריינה והפכה את צמרת הלאומית לעוד יותר צפופה לקראת הפלייאוף. הפועל כפר סבא הושפלה כשחטפה 4:0 מרמת השרון. שלומי דורה עדיין ללא ניצחון באום אל פאחם, מהומה בסיום.

שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו עם רועי פדידה. מאור אלקסלסי
כבש את שער היתרון של בני יהודה. פדידה עם אלמוג בוזגלו/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה - בני ריינה 0:1

שני שערים של ריף מסיקה סידרו לריינה שני ניצחונות בתוצאה 0:1 על הפועל ניר רמת השרון ועל הפועל עכו, והיא בכל מקרה סיימה את הליגה הסדירה כאלופת הלאומית, כבר בעונת הבכורה שלה. ריינה קיוותה לסגור ניצחון רביעי ברציפות לפני סיום העונה הסדירה, אך לא הצליחה לכבוש ואף ספגה לקראת הסיום. כעת הפער מנס ציונה שבמקום השלישי עומד על 6 נקודות בלבד. בדקה ה-83 רועי זיקרי כבש את השער היחיד במשחק כשעט על כדור שנהדף על ידי שוער האורחת ודחק פנימה. בתוספת הזמן פתח תקוה קיבלה פנדל ואת הזכות לבעוט קיבל כמחווה ליאור ברקוביץ', שבעט חלש לידיו של השוער מוחמד אבו ניל. המלאבסים כבר במקום הרביעי.

עוד בוואלה!

בית הדין העליון הפחית נקודה ממאזנה של אדומים אשדוד

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה אלירן עטר. מאור אלקסלסי
עלה מהספסל ובישל את שער היתרון של בני יהודה. אלירן עטר/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - בני יהודה 1:1

העונה הנוראית של בני יהודה בלאומית הייתה כפסע מלקבל חותמת סופית, אך דווקא שער במשחק המקביל בין הפועל רמת גן לבין ראשון לציון הוא זה שעשה את העבודה עבור החבורה של ניסו אביטן, שבקשר לכל מה שהיה תלוי בה - פישלה. מאמן האורחת החליט להשאיר את אלירן עטר על הספסל כאשר אלמוג בוזגלו שפתח איים מספר פעמים על שער היריבה, אך זו שמרה על שער נקי. עטר נכנס כמחליף בסופו של דבר, כך גם רועי פדידה - וראשון בישל לשני בדקה ה-88 את שער היתרון של הזהובים.

גמור? ממש לא. כדור שעלה לרחבת בני יהודה דקה בתוך תוספת הזמן מצא את הראש של דניאל מור יוסף, שנגח לקורה ופנימה, 1:1. בני יהודה לא הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון אך למזלה כאמור, הפועל רמת גן קיבלה פנדל דרמטי מול ראשון לציון ולקחה ממנה נקודה, מה שסידר לקבוצה של ניסו אביטן בשיניים את המקום בין שמונה הראשונות בתום שני הסיבובים.

שחקן בני יהודה אבישי כהן עם אילי מדמון, עמית גלזר, מיקי סירושטיין מול שחקן הפועל עכו אחמד דראושה, סופיר גיתי. מאור אלקסלסי
משחק מתסכל, אך הבשורה המשמחת הגיעה בסופו של דבר בחסות הפועל רמת גן. שחקני בני יהודה/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 1:1

איזו אכזבה לקבוצה של איסמעיל עאמר. האורחת כבר הייתה עם רגל וחצי בתוך הפלייאוף העליון והייתה צריכה להחזיק רק עוד מספר שניות מול האורדונים, אך אלה הצליחו לסחוט פנדל שמונה דקות בתוך תוספת הזמן בעקבות נגיעת יד של המחליף יניב שגב, ומיקו ממן שדייק מהנקודה לקח שתי נקודות קריטיות לאורחים. ראשון לציון עלתה ליתרון משער של פאדי זיידאן שנותר לא מכוסה לאחר כדור קרן וגלגל פנימה בדקה ה-48. הקבוצה מעיר היין הייתה מצליחה לתפוס את המקום בפלייאוף העליום אם רק הייתה מצליחה להחזיק ביתרון, אך כאמור ספגה ממש ברגע האחרון ונותרה עם שברון לב.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא 0:4

הקבוצה של ירון הוכנבוים קיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולהתקרב לצמרת לאחר ארבעה מחזורים ללא ניצחון, אך דווקא המארחת מהתחתית הייתה זו שעשתה זו, ובצורה מוחצת בדרבי השרון. בדקה ה-23 כבשה המארחת לראשונה כאשר שוער כפר סבא מתן זלמנוביץ' שמט כדור שהיה צריך לקלוט לאחר כדור חופשי, ודודי טירם היה שם כדי לכבוש. בדקה ה-41 סובב אבובקאר כדור חופשי נהדר והכפיל, כאשר במחצית השנייה כבשה רמת השרון עוד שני שערים (משעלי בדקה ה-71 ואור אוסטוינד בדקה ה-76) בדרך לניצחון גדול.

מאמן הפועל עכו תומר קשטן. מאור אלקסלסי
בכורה כמאמן עכו הסתיימה בתיקו. תומר קשטן/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל אדומים אשדוד 2:1

למרות הפחתת הנקודה בבית הדין, הקבוצה של עידן שריקי לא מרימה ידיים והצליחה לצאת עם ניצחון חוץ דרמטי שמשאיר אותה במקום השישי. עופר ורטה נגח את שער היתרון לאורחת בדקה ה-16, אך נצרת הצליחה להשוות בזכות בעיטה מצוינת ממרחק של אוהד חזוט בדקה ה-52. הקבוצה מעיר הנמל כאמור לא ויתרה והצליחה בסופו של דבר להשיג את שלוש הנקודות בצורה דרמטית, כאשר איתמר נוי בדקה ה-92 כבש את שער הניצחון לאשדוד.

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה 2:3

סקציה שבה למסלול הניצחונות בשבוע שעבר על חשבון עפולה אחרי ניצחון בלבד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים, וכעת היא עם ניצחון שני ברציפות ושש נקודות בלבד מהמקום הראשון. בדקה ה-10 לבאן קוטאליה השתלט על כדור שננגח אליו על ידי דודו ביטון, הקפיץ מעל השומר, בעט מהאוויר לרשת השלים שער גדול לזכות המארחת. בדקה ה-56 דודו ביטון כבש לאחר שקיבל כדור לבדו מול השוער בעקבות טעות בהגנת רעננה והכפיל.

המחליף קוון פרייטר השתלט על כדור בתוך הרחבה וצימק עבור רעננה בדקה ה-68, אך בדקה ה-73 דור כוכב כבש בתום מבצע נאה והגדיל שוב את יתרון החבורה של ניר ברקוביץ'. פיטר אולוואלה צימק שוב עבור האורחת בתוספת הזמן, אך זה לא שינה את זהות המנצחת.

שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו מול שחקן הפועל עכו אחמד שעבאן. מאור אלקסלסי
בני יהודה בסופו של דבר בפלייאוף העליון. בוזגלו מול שעבאן/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה 3:1

שלומי דורה עדיין לא הצליח להוביל את אום אל פאחם לניצחון מאז שמונה בתחילת החודש וגם הפעם הוא ירד מנוצח, אך הצליח בסופו של דבר לשרוד בפלייאוף העליון לאור התוצאות במשחקים המקבילים. עם זאת, הלחץ אצל המארחת בהחלט גובר, כאשר אוהדיה הביעו את דעתם בשריקות בוז. בדקה ה-3 דור גלילי הגביה כדור נייח לרחבה ודייויד אקווה נגח פנימה את שער היתרון של האורחת מהעמק. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית נשלח באסם זערורה בכדור ארוך, ודהר כמחצית המגרש עד שגלגל את הכדור לפינה הימנית של השוער, למרות לחץ השמירה. 0:2 לעפולה.

בדקה ה-50 צימקה אום אל פאחם ל-2:1 כאשר עידן שמש נגח פנימה מקרוב. אך זה היה כל מה שהיה בקנה של המארחת, שסופרת כבש שישה מחזורים ללא ניצחון. חמש דקות בתוך תוספת הזמן נהוראי יפרח קינח עם השלישי של האורחת. בסיום המשחק טענו אנשי עפולה כי חבר הנהלת אום אל פאחם תקף את שוער האורחת הישאם כיוף והגישו תלונה במשטרה. השוער הוכה בראשו בסיום ההתמודדות.

שחקן בני יהודה בן רייכרט עם אילי מדמון. מאור אלקסלסי
בן רייכרט/מאור אלקסלסי

מ.ס. כפר קאסם - בית"ר תל אביב בת ים 1:1

הקבוצה של עמיר נוסבאום רשמה 1:1 שלישי ברציפות, הפעם מול נועלת הטבלה, ותיכנס לפלייאוף העליון מהמקום השני. אור רויזמן ניצל איבוד כדור בהגנת כפר קאסם והעלה את בית"ר תל אביב בת ים ליתרון בדקה ה-17, אבל מוחמד חטיב השווה בנגיחה שבע דקות לאחר מכן וחגג את ה-10 שלו העונה בליגה והרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות קיבלו הזדמנויות להכריע במחצית השנייה ולא ניצלו אותן, כולל החמצה גדולה של סאמח מרעב המקומי בדקה ה-79, בדרך לתיקו שני ביניהן העונה. קרלוס גרסיה ושחקניו עדיין עמוק בבוץ ובמרחק שמונה נקודות מחוף מבטחים.

משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית ייצאו לדרך כבר בשבוע הבא והעונה הסדירה צפויה להסתיים בסוף השבוע הראשון של חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully