וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שיא נקודות עונתי של אבדיה: וושינגטון הובסה 127:109 על ידי דנבר

הישראלי היה רחוק נקודה משיא ה-NBA שלו כשקלע 19 והוסיף גם 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אבל הוויזארדס הדועכים ספגו הפסד חמישי ברציפות. יוקיץ' חגג על ההגנה הרעועה של וושינגטון עם 29, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-26 דקות

דני אבדיה מדבר אחרי השיא העונתי נגד דנבר/האתר הרשמי של הוויזארדס בעברית

דני אבדיה ממשיך להסיר חלודה ולהראות סימני התעוררות, אבל וושינגטון ממשיכה לספוג הפסדים מאכזבים. הלילה (בין רביעי לחמישי) ספגו הוויזארדס הפסד חמישי ברציפות ו-8 ב-10 המשחקים האחרונים, ירדו למאזן 39:29 שהופך את העלייה לפליי-אין למשימה כמעט בלתי אפשרית, אבל לפחות קיבלו ערב מעודד למדי משחקן השנה השנייה הישראלי.

אבדיה הוכיח שוב שהבצורת ההתקפית מאחוריו והיה אחת מנקודות האור של הוויזארדס משחק שני ברציפות. הוא קיבל 28 דקות מהספסל, וסיים אותן עם שיא עונתי של 19 נקודות (מרחק של נקודה אחת בלבד משיא ה-NBA שלו) באחוזים טובים - 7 מ-10 מהשדה, 0 מ-1 מהשלוש ו-5 מ-6 מהעונשין - כשהוא מציג ארסנל תנועות מרשים בהתקפה עם הטעיות גוף ועבודת רגליים שלא הציג בעבר, ואיפשרו לו לקלוע פעם אחר פעם בחדירות לצבע. אבדיה הוסיף גם 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אם כי בהגנה היה פחות אפקטיבי, כמו כל הקבוצה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול בונס הילנד, דנבר נאגטס. רויטרס
נקודת אור. אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על ארון גורדון, דנבר נאגטס. Scott Taetsch, GettyImages
בהגנה זה פחות עבד. אבדיה מול ארון גורדון/GettyImages, Scott Taetsch

הנאגטס, שעלו למאזן 28:42 וחגגו ניצחון חוץ שביעי ברציפות, לא נתקלו בבעיות מלכתחילה. ההגנה הרעועה של הוויזארדס אמנם קטעה רצף של שלושה משחקים בהם שחקן יריב קולע 40 נקודות ומעלה, אבל בפועל ניקולה יוקיץ' עשה ככל העולה על רוחו וסיים עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-26 דקות בלבד על הפרקט, כשהוא הופך לשחקן השני הכי מהיר בתולדות ה-NBA (אחרי לארי בירד) שחוצה את רף ה-10,000 נקודות, 5,000 ריבאונדים ו-3,000 אסיסטים בקריירה.

ברבע הראשון הוויזארדס עוד הצליחו לעמוד בקצב שהכתיבו יוקיץ' וחבריו, לא מעט בזכות אבדיה שנכנס חזק מהספסל עם 7 נקודות מהירות, אבל הבריחה הגיעה ברבע השני בו דנבר רצה 24:39 וירדה להפסקה ביתרון 21. הוויזארדס לא באמת הצליחו להתקרב, אבל לפחות קיבלו במחצית השנייה שורה של מהלכים יפים מקריסטאפס פורזינגיס ואבדיה.

מלבד ניקולה יוקיץ', לא פחות משישה שחקנים של הנאגטס הגיעו לספרות כפולות: בונס הילנד קלע 17, מונטיי מוריס 15, ארון גורדון ודמרכוס קאזינס 14 כל אחד, אוסטין ריברס 13 וברין פורבס 10. מנגד, אבדיה סיים כקלע הבולט של הוויזארדס כשאחריו קריסטאפס פורזינגיס עם 16 ו-7 ריבאונדים, קורי קיספרט עם 15 ורוי האצ'ימורה עם 12 ו-7 ריבאונדים.

שחקני דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ', ארון גורדון. רויטרס
קלי קלות. יוקיץ' וגורדון/רויטרס

הוויזארדס ינסו סוף סוף לנצח בלילה שבין שישי לשבת, בו יתארחו אצל הניקס במדיסון סקוור גארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully