וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו צפוי לפתוח עד תום העונה, שער ובישול לז'וזואה בלגיה

השוער הראשון של פיינורד נפצע ונראה כי הישראלי יעמוד בין הקורות בחודשים הבאים. צפו באקס הפועל באר שבע מבקיע לראשונה בליגה הפולנית, פאקו אייסטראן עוזב את טונדלה

אופיר מרציאנו סופג חזיז/ספורט1

אופיר מרציאנו הגיע לפיינורד בתחילת העונה במטרה להילחם על מקומו ובידיעה שהוא צפוי לשמש שוער המשנה של הקבוצה, אבל היום (שלישי) הוא התבשר כי אפודת השוער הראשון היא שלו לפחות עד הודעה חדשה. השוער הראשון של פיינורד הוא ג'סטין ביילו, אבל הוא נפצע בשבוע שעבר ועל פי ESPN בהולנד, לא ישוב לשחק הוענה ולמעשה מעתה אמור הישראלי לעמוד בין הקורות של האדומים-לבנים.

אופיר מרציאנו שוער פיינורד בחימום. רויטרס
יעמוד בשער עד תום העונה? אופיר מרציאנו/רויטרס

מרציאנו כבר עמד בשער פיינורד בניצחון 1:2 על זוולה ביום ראשון, הייתה זו בסך הכל הופעתו הרביעית העונה בליגה ההולנדית, והוא אמור לעמוד בשער גם ביום חמישי בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג נגד פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו, שנמצא בספק למשחק בעקבות מכה שספג ב-5:2 בין הקבוצות בשבוע שעבר בסרביה.

פיינורד לאחר 26 מחזורים בליגה במרחק שש נקודות מהמוליכה אייאקס ובמרחק חמש נקודות מפ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי ובקונפרנס ליג היא צפויה להעפיל לרבע הגמר לאור יתרון מבטיח של שלושה שערים מהמשחק הראשון.

עוד בוואלה!

אופיר מרציאנו אחרי שהתפוצץ לידו חזיז: "נשרטתי, אך אשרוד"

לכתבה המלאה

צפו בשער הבכורה של ז'וזואה בליגה הפולנית

* לא לגיונר אמנם, אבל אקס הפועל באר שבע, הקשר הפורטוגלי ז'וזואה, כיכב הערב בלגיה ורשה כשכבש ובישל בניצחון הביתי 1:4 על ל.ק.ס נצצ'ה. ז'וזואה העלה את לגיה ליתרון בדקה ה-26 בבעיטה מהאוויר, בין לבין אקס אחר של הפועל באר שבע, תומאש פקהארט, הכפיל את היתרון, וז'וזואה הוסיף בישול נפלא לבלם מתיאוש ויטסקה עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. פקהארט השלים צמד וקבע 0:4 בדקה ה-72, שלוש דקות לפני שז'וזואה הוחלף - עבור הפורטוגלי היה זה שער בכורה מרגש בליגה הפולנית, כשבנוסף לזכותו כבר תשעה בישולים. שערו היחיד עד כה בלגיה ורשה היה במסגרת הגביע הפולני.

* ועוד ברחבי אירופה, הערב פורסם בפורטוגל שהמאמן פאקו אייסטראן יעזוב את טונדלה. על אף שקבוצתו של אקס מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את מאפרה ממרכז הטבלה בליגת המשנה והיא במרחק 90 דקות מהעפלה לגמר הגביע המקומי, בליגה הקבוצה ניצחה רק שני משחקים מתוך 15 האחרונים, הידרדרה למקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן והיא במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום ה-17 שממנו יורדים לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully