וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן החלים מקורונה, נאתכו חושש: "מקווה שהפציעה לא חמורה"

חלוץ ויאדוליד ישוב לסגל מול אוביידו: "היו לו פחות תסמינים מבדרך כלל", אישר מאמנו. קפטן הנבחרת נפצע במשחק של פרטיזן נגד פיינורד: "כרגע אני לא מרגיש טוב"

ביברס נאתכו כובש ונפצע מול פיינורד, פרטיזן בלגרד הובסה 5:2/ספורט1

שון וייסמן החמיץ את הניצחון הגדול של ויאדוליד 1:4 על טנריפה בשבוע שעבר לאחר שנמצא חיובי לקורונה והוצא מהסגל יום לפני המפגש, אבל ביום ראשון VERUC במשחק החוץ נגד אוביידו הוא כבר ייכלל בסגל וייתכן שגם ישוב להרכב.

הסגולים-לבנים מגיעים למחזור ה-31 בליגת המשנה בספרד כשהם במקום השלישי עם 58 נקודות, אבל הם עם ניקוד זהה לשל אלמריה שבמקום השני ובסך הכל במרחק נקודה מהמוליכה אייבר.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
חוזר לסגל, אבל האם יפתח? שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

היום (שישי) ערכה ויאדוליד את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק באוביידו, ובמהלכה חוסה פאצ'טה נשאל על כשירותו של וייסמן שנדבק בנגיף. "הוא התאמן איתנו היום", אמר המאמן, אבל סירב לומר אם יפתח בהרכב, "הוא החלים מקורונה וחזר רק היום, היו לו פחות תסמינים מבדרך כלל ואנחנו נצטרך לראות אם הוא יפתח בהרכב או לא, אבל הוא ייכלל בסגל".

וייסמן בן ה-26 הבקיע העונה 13 שערים ב-26 משחקים בליגת המשנה בספרד והוא נמצא חיובי לנגיף דווקא אחרי שכבש שני מחזורים רצופים וקטע בצורת של חמישה מחזורים בהם לא מצא את הרשת.

* ליגיונר אחר, ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל וקשר פרטיזן בלגרד שאתמול העלה את פרטיזן בלגרד ליתרון 0:1 על פיינורד כבר אחרי 13 דקות, אבל נפצע באותו המהלך והוחלף במשחק שהסתיים ב-5:2 כואב מבחינת הסרבים, סיפר לאתר הרשמי של פרטיזן: "היום אעבור בדיקות אני מקווה שזו לא פציעה חמורה, כי כרגע אני לא מרגיש טוב", אמר הקשר בן ה-34 שרק לאחרונה חזר מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully