וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו אחרי שהתפוצץ לידו חזיז: "נשרטתי, אך אשרוד"

שוער פיינורד התלונן על חפצים נוספים שהושלכו לעברו בניצחון על זוולה: "הרגשתי משהו ברגל, זו התנהגות שאין לה מקום בכדורגל"

אופיר מרציאנו סופג חזיז/ספורט1

אופיר מרציאנו פתח אתמול (ראשון) בשער פיינורד בניצחון 1:2 על זוולה ורשם את הופעתו הרביעית בליגה ההולנדית, אבל אלו היו 90 דקות די סוערות עבור הישראלי. מרציאנו אמנם ספג במחצית הראשונה בפעם השנייה העונה, אבל קבוצתו השלימה מהפך במחצית השנייה ושמרה על המקום השלישי, והוא יזכור בעיקר את החזיז שהתפוצץ סנטימטרים ספורים ממנו באירוע שגרם להפסקת המשחק והורדת השחקנים מכר הדשא.

אופיר מרציאנו, שוער פיינורד. ANP Sport, GettyImages
אירוע לא נעים. אופיר מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

"הרגשתי משהו ברגל ונשארה לי שריטה", אמר מרציאנו במסיבת העיתונאים כשנשאל על אותו חזיז שהתפוצץ לידו ועל החפצים הרבים שהושלכו לעברו, ביניהם כוסות משקה מפלסטיק ומטבעות, "מגרש כדורגל צריך להיות מקום מאובטח ובטוח, זו צריכה להיות סביבה שאתה לא צריך לחשוש בה, זו התנהגות שאין לה מקום בכדורגל, אבל אני אשרוד".

מרציאנו התבשר כבר בשבת כי הוא יעמוד בין הקורות של פיינורד נגד זוולה, על אף שכבר ביום חמישי נפצע השוער הראשון ג'סטין ביילו. כשנשאל כיצד הגיב לבשורה שהוא צפוי לשחק אחרי תקופה ארוכה, ענה: "זה מאוד מאתגר, אבל אני חושב רק על להשתפר מאימון לאימון ועל הרצון והצורך לעבוד קשה יחד עם ג'סטין והשוערים האחרים בסגל. זה שומר אותי חד, כי אני יודע שאם הקבוצה צריכה אותי אז אני פה כדי לעזור לה ויכול לעשות את הטוב ביותר".

לסיום אמר שוער הנבחרת על הניצחון ששמר על מקומה של פיינורד במקום השלישי ובמרחק של 8 ו-6 נקודות מהמוליכות אייאקס ופ.ס.וו: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה נגד זוולה, שנמצאת בכושר טוב ומשחקת מצוין מאז פגרת החורף, אבל הראינו אופי ואני שמח שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully