וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ הציע לבן מרגי להחליף את אלישע לוי בהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 15:35

לאור הכישלונות האחרונים הבעלים הציע לעוזר לאמן עד סוף העונה, אך זה סירב. סלובודן דראפיץ' ושלומי דורה מועמדים לתפקיד

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

הרבה לחץ בהפועל חיפה אחרי עוד הפסד, הפעם להפועל ירושלים. הבעלים יואב כץ הבהיר לסביבתו שהוא חושש שהקבוצה תרד ליגה כאשר על הבעלים הופעלו כל שעות הלילה לחצים כבדים לפטר את המאמן אלישע לוי. כץ לא מתלהב מהאפשרות להיפרד מלוי בשלב זה אך הלחצים עליו גדולים. אותם גורמים היו רוצים לראות את סלובודן דראפיץ' מגיע כבר עתה בחוזה לעונה וחצי או את שלומי דורה שמכיר היטב את השחקנים ואת המועדון.

בנוסף, כץ פנה לעוזר המאמן מאיר בן מרגי והציע לו לאמן את הקבוצה עד סוף העונה. בן מרגי סירב להצעה והבהיר שאין לו עניין להחליף את אלישע לוי. בן מרגי קיבל במהלך השנים האחרונות לא מעט הצעות לשמש כמאמן ראשי הקבוצות אך סירב והבהיר לא פעם שהוא מעוניין בתפקיד עוזר מאמן הפועל חיפה. בן מרגי, כך לפי גורמים המעורבים בפרטים, אף הבהיר לכך שלדעתו לוי חייב להישאר המאמן עד סוף העונה.

שלומי דורה מאמן מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
מועמד לחזור לקנדציה נוספת בהפועל חיפה. דורה/לירון מולדובן

בחיפה מעריכים ששלוש עד חמש נקודות יספיקו להישאר בליגה אך מכוונים יותר למשחק הגביע: "יש הזדמנות לתואר ואם לא נרענן את הקבוצה זה לא יקרה", אמר אחד מאותם גורמים. "אי אפשר עכשיו להחליף את כל השחקנים אז ייתכן באמת שיואב, עם כל הכאב - צריך לחשוב על זעזוע בעמדת המאמן".

בקרב השחקנים דווקא יש רוב התומך בהשארתו של לוי, אך כאמור העניין ייקבע רק על ידי כץ. בחיפה העבירו ביקורת קשה על היכולת אתמול (ראשון) ובעיקר על הנרפות בכל חלקי המגרש. "אנחנו פשוט משחקים לא טוב", הודה שחקן בקבוצה. "הפסדנו בצדק, כל הפסטיבל סביב הגביע לא במקום, קודם אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות".

בקבוצה מקווים שסער פדידה יהיה כשיר ולא ייעדר תקופה ארוכה וזאת לאור פציעה במשפעה ממנה הוא סובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully