וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאף אחד לא יתפלא אם אליניב ברדה עוד יישאר כמאמן"

14.3.2022 / 8:07

בהפועל באר שבע מחמיאים למנהל המקצועי שחזר מנוף הגליל עם ניצחון 0:2, הבריק כשפתח עם ספורי ומיכה ("צריכים אותו בשיאו") ושוקל אם להמשיך על הקווים גם בעונה הבאה. מחמאות לאלחמיד

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

1. רוח חדשה, כך אפשר לתאר מה שעובר על הפועל באר שבע מאז שאליניב ברדה מונה למאמן הקבוצה. אם מישהו חשב בתחילת החודש שברדה מגיע על תקן פלסטר ולא לוקח את התפקיד במחוייבות של מאה אחוז, הוא יכול היה להבין שלא כך המצב רק מלהסתכל על המאמן בדקות האחרונות של הניצחון אמש (ראשון) 0:2 בנוף הגליל ולראות עד כמה ברדה חזק בתוך העניינים. המאמן הזמני (או שלא) היה עצבני מאוד, מודאג, התייעץ עם עוזרו מאור מליקסון פעמים רבות ונראה היה שהוא כל הזמן מנסה למצוא פתרונות איך לסיים את המשחק עם שלוש נקודות.

"אליניב חי מאוד את המשחק", אמרו במועדון, "הוא היה שחקן גדול בבאר שבע, וגם ברמות הכי גבוהות בבלגיה. אלונה מרוצה ממנו מאוד ושאף אחד לא יתפלא אם אליניב עוד יישאר כמאמן".

ברדה בעצמו, כך מעידים בסביבתו, עדיין לא החליט אם הוא מסמן את תפקיד המאמן כייעוד, אך אותם גורמים במועדון המיודדים עם המאמן יודעים לספר שאם לפני המינוי ברדה חשב שהוא רוצה רק את תפקיד המנהל המקצועי, הרי שהתפקיד החדש עורר בו תשוקה ברמה שלא חווה מאז שכיכב על הדשא בטרנר. "בסוף אליניב יהיה זה שיחליט, אין ספק שכרגע הוא הכניס בנו הרבה רוח וגם הרבה שחקנים שהיו כבויים התעוררו שוב", אמר שחקן בקבוצה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"צריכים אותו בשיאו בשביל אליפות". ספורי/מאור אלקסלסי

2. אם מישהו חיפש יציאה מהקופסה, המהלך של דור מיכה ביחד עם רמזי ספורי בהרכב היה בדיוק הדבר הזה שהפתיע אפילו את שחקני הקבוצה. ספורי היה מצוי בכושר לא טוב לאחרונה, אך הצמד שלו אמש החזיר אותו לעניינים ובבאר שבע מצפים ממנו לככב בפלייאוף. "אם אנחנו רוצים לקחת אליפות אנחנו צריכים את רמזי בשיאו", קבע אחד מחבריו "כשהוא טוב ומפוקס כל הקבוצה שמחה יותר".

ספורי עצמו מקווה להמשיך באותה יכולת ובסביבתו אף אותתו למאמן הנבחרת הזמני מרקו בלבול, כשהקשר מצפה לזימון שלא ברור עדיין אם יגיע. גם שחקני ההגנה זכו למחמאות כאשר באר שבע מרוצים מאוד גם מהתחייה של חאתם עבד אלחמיד. השחקן פתח אמש כמגן והיה מצויין, אלא שבדקה ה-60 עשה עבירה שחייבה כרטיס צהוב שני, ברדה ראה זאת והחליט להחליף אותו מיידית. אם עד לפני חודש הוצאה כזו עוד יכלה לגרור ריבים ופרשיות, אלחמיד הבין מיד את הטעות שעשה והוחלף כשהוא זוכה למחמאות גדולות על יכולתו כמגן ימני.

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
יחסר במשחק נגד מכבי חיפה. מרמנטיני/מאור אלקסלסי

3. לצד השמחה הגדולה והפער שהצטמק לנקודה בלבד ממכבי חיפה (ערב המשחק של הירוקים מול בית"ר ירושלים), בבאר שבע גם התאכזבו מהכרטיס הצהוב של גוסטבו מרמנטיני שיגרום לו להיעדר במשחק העונה מול מכבי חיפה במחזור השני של הפלייאוף. מרמנטיני נכנס אמש כמחליף, אך בבאר שבע מאמינים שגם הוא ייכנס בפלייאוף לעניינים ויהפוך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה.

ביום שלישי תפרסם מנהלת הליגות את סדר המשחקים בפלייאוף העליון, אך אם לא יהיו שינויים לעומת הלוח המקורי, במחזור הקרוב תארח הפועל באר שבע את מכבי נתניה ולאחר פגרת הנבחרות תתארח אצל מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully