וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמסאי דגו פוטר: תומר קשטן מונה למאמן הפועל עכו

המועדון ביצע זעזוע אחרי שישה משחקים ללא ניצחון והחתים את המאמן שפוטר לפני כשבועיים מאחי נצרת

חילופי מאמנים בליגה הלאומית: הפועל עכו הודיעה היום (ראשון) על פרידה מהמאמן מסאי דגו אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, וכעבור מספר שעות מינתה במקומו את תומר קשטן. המאמן היוצא נפרד אחרי 11 חודשים, ובמשחקו האחרון בתפקיד הפסיד 1:0 למוליכה החדשה בליגה, בני ריינה. הקבוצה מדורגת במקום ה-11 ובתום המחזור עלולה לרדת מתחת לקו האדום. קשטן, שאימן עד לפני כשבועיים את אחי נצרת, לא המתין זמן רב עד לתפקיד הבא, נשאר בליגה הלאומית ויתמודד מול האקסית הטרייה בפלייאוף התחתון.

מסאי דגו מאמן הפועל עכו. אודי ציטיאט
עכו הידרדרה בטבלה, המאמן שילם את המחיר. דגו/אודי ציטיאט

היו"ר קרן בן נשר, אמרה: "אני מודה למסאי דגו על התקופה במועדון. אנחנו אוהבים את מסאי שנחשב בעיננו מאמן מוכשר ומצוין, ומעל הכל בנאדם. לפעמים יש חוסר מזל, לצד התוצאות הפחות טובות זה מכשול שאין ברירה, והמועדון חייב להגיב. בסופו של יום, כולנו נמדדים במבחן התוצאה, ולצערנו התוצאות בשבועות האחרונים לא היו טובות. ההחלטה היא קשה לשני הצדדים ומסאי תמיד יהיה חלק מאיתנו, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

מסאי דגו: "רוצה להגיד תודה למועדון הנפלא הזה, ולאנשים הטהורים העובדים בו במסירות. התחברתי לאנשים ולעיר מהשניה הראשונה וצר לי שהגיע הזמן להיפרד. תודה רבה לכולם, ובמיוחד ליו"ר הקבוצה קרן, על המקצועיות והחברות המדהימה. מאחל למועדון ולשחקנים הצלחה גדולה בהמשך הדרך ואין לי ספק שהמועדון ישאר בליגה ואני אשאר להיות אוהד הקבוצה לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully