וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותה ליגה: ליברפול ניצחה 0:2 את ארסנל

הקבוצה של יורגן קלופ רשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות בזכות שערים של דיוגו ז'וטה (54) ורוברטו פירמינו (62). ליברפול צימקה את הפער מסיטי לנקודה

תקציר: ארסנל - ליברפול 2:0/ספורט1

שני משחקי השלמה נערכו הערב (רביעי) בפרמיירליג. ליברפול ניצחה 0:2 נינוח את ארסנל וצימקה את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד ממנצ'סטר סיטי, טוטנהאם לא התקשתה וגברה על ברייטון באותה תוצאה.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול עם לואיס דיאס, ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
ניצל טעות גדולה של ראמסדייל. ז'וטה/רויטרס

ארסנל - ליברפול 2:0

הקבוצה של יורגן קלופ עם ניצחון ליגה תשיעי ברציפות, קטעה את רצף חמשת הניצחונות של התותחנים וחשוב מכך: צימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה לנקודה אחת בלבד. ליברפול הייתה עדיפה בהרבה, כבשה שני שערים די קלילים והמשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת למרות שמוחמד סלאח לא פתח בהרכב ורק נכנס כמחליף. ארסנל, שפגשה קבוצה שעדיפה עליה בהרבה, אמנם נותרה במקום הרביעי בליגה, אבל מצפים לה עוד משחקים קשים מאוד עד סוף העונה ותתקשה לסיים בין ארבע הראשונות. ליברפול חזק מתמיד במאבק האליפות ועוד יש לה מאבק ראש בראש מול סיטי במנצ'סטר.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. פירמינו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: ג'ואל מאטיפ נבלם לקרן אחרי שנגח בעקבות קרן של אנדי רוברטסון משמאל. וירג'יל ואן דייק נגח טוב בקרן הבאה, אבל ארון ראמסדייל הגיב טוב והדף.

דקה 9: פעם ראשונה שארסנל יוצאת קדימה. סאקה פרץ מימין והגביה אל הפינה הרחוקה, מרטינלי בעט חלש ואליסון קלט.

דקה 51: טיאגו אלקנטרה מסר רע אחורה אל אלכסנדר לקאזט, שמסר לאודגור והוא נותר אחד על אחד מול אליסון, אבל השוער הברזילאי בלם אותו.

דקה 54: שער! טיאגו אלקנטרה הכניס מסירת עומק לדיוגו ז'וטה, שבעט מצד שמאל, ארון ראמסדייל סגר רע את הפינה הקרובה וזה 0:1 לליברפול

דקה 62: שער! בוקאיו סאקה איבד ברשלנות לאנדי רוברטסון, שפרץ משמאל והעביר מסירת רוחב לרוברטו פירמינו שבעט בקלות פנימה את ה-0:2 של ליברפול, שנמצאת בדרך לניצחון תשיעי ברציפות

דקה 88: גרניט ג'אקה העביר מסירת רוחב אל גבריאל מרטינלי, שבעט מצד שמאל עם רגל ימין אל הפינה הרחוקה, זה הלך החוצה.

הרכב ארסנל: ארון ראמסדייל, סדריק, בנג'מין ווייט, גבריאל, קירן טירני, תומאס פארטיי, גרניט ג'אקה, בוקאיו סאקה (ניקולא פפה, 74), מרטין אודגור (אמיל סמית' רואו, 67), גבריאל מרטינלי, אלכסנדר לקאזט (אדי אנקטייה, 81).

הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, טיאגו אלקנטרה, סאדיו מאנה, לואיס דיאס (רוברטו פירמינו, 56), דיוגו ז'וטה (מוחמד סלאח, 56).

חלוץ טוטנהאם הארי קיין. Julian Finney, GettyImages
הוסיף וולה גם בכוס הבירה. קיין/GettyImages, Julian Finney

צפו בתקציר: ברייטון - טוטנהאם 2:0

תקציר: ברייטון - טוטנהאם 2:0/ספורט1

ברייטון - טוטנהאם 2:0

התרנגולים התאוששו מההפסד למנצ'סטר יונייטד בשבת ורשמו ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, בעוד ברייטון עם הפסד ליגה שישי ברציפות אחרי פתיחת עונה נהדרת.

השער הראשון הגיע בדקה ה-37 כשכדור שבעט דיאן קולוסבקי פגע בכריסטיאן רומרו, שינה את הכיוון והלך פנימה כדי לקבוע 0:1 לטוטנהאם. בדקה ה-57 כבשה טוטנהאם את השני: רודריגו בנטנקור הכניס להארי קיין, שבעט פנימה ואז הוסיף וולה לעבר כוס בירה שנזרקה לעברו מצד אוהדי טוטנהאם, 0:2.

הארי קיין הפך לכובש המצטיין בתולדות הפרמיירליג במשחקי חוץ אחרי שכבש בפעם ה-95. הוא עשה זאת ב-139 משחקים בלבד ועקף את וויין רוני שכבש 94 שערים ב-243 משחקי חוץ במסגרת הליגה.

משחקי יום שבת באנגליה

ליגה:

לסטר סיטי - ברנטפורד
טוטנהאם - ווסטהאם

גביע:

קריסטל פאלאס - אברטון
סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי
נוטינגהאם פורסט - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully