וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: קבוצת רכישה סעודית הגישה הצעה עבור צ'לסי

איש העסקים מוחמד אלחרייג'י הציע לרומן אברמוביץ' 2.7 מיליארד ליש"ט לרכישת המועדון. האוליגרך נצפה בנתב"ג, בוריס ג'ונסון קרא לאוהדים להפסיק לתמוך בבעלים

רומן אברמוביץ בשדה התעופה בן גוריון 14 במרץ 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
נצפה בנתב"ג. אברמוביץ'/אתר רשמי, מערכת וואלה!

קבוצת "סעודיה מדיה" מערב הסעודית הגישה לרומן אברמוביץ' הצעה בגובה 2.7 מיליארד ליש"ט לרכישת צ'לסי, כך לפי הדיווחים באנגליה היום (שני). לטענת הכתב בן ג'ייקובס, איש העסקים מוחמד אלחרייג'י שעומד בראש קבוצת הרכישה הוא אוהד צ'לסי שלא מקושר ישירות לממשלה, משמע שאין קשר בינו לשייח מוחמד בן סלמאן שרכש את ניוקאסל במהלך העונה הנוכחית.

מוחמד בן חאליד אל סעוד, מנכ"ל חברת STC הסעודית שהינה בבעלות ממשלתית, תומך בניסיונות של אלחרייג'י לגייס כספים ושותפים לרכישת המועדון הלונדוני, אך לא ישקיע מכיסו.

כידוע, בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' הודח מתפקידו במועדון כחלק מהסקנציות שנגזרו עליו בעקבות פלישתה של רוסיה לאוקראינה. תחילה הוקפאו כל נכסיו של איש העסקים הישראלי-רוסי, אך בהמשך ממשלת בריטניה נתנה אור ירוק למכירת צ'לסי.

במהלך היום נצפה אברמוביץ' בנמל התעופה בן גוריון, לפני שהמריא במטוסו הפרטי לאיסטנבול.

רומן אברמוביץ', בעלי צ'לסי. BEN STANSALL, GettyImages
נמצא הרוכש? אברמוביץ'/GettyImages, BEN STANSALL

בתוך כך, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון קרא לאוהדי הקבוצה להפסיק לשיר את שמו של אברמוביץ', שזכה לתמיכת הקהל של צ'לסי לאחר הצעדים שננקטו נגדו. "אנו מבינים את עוצמת התחושות, אך זו לא סיבה להתנהגות לא נאותה שכזו בעת הנוכחית. אפשר להביע תשוקה ותמיכה במועדון בלי דברים מהסוג הזה", מסר ג'ונסון באמצעות הדובר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully