וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול חתם בהפועל תל אביב וצפוי לשחק מול הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 18:59

הגארד הוותיק חוזר כדי להחליף את ג'ייקובן בראון הפצוע ויערוך את הבכורה המחודשת ביום ראשון. גיל בני: "מאמין שנהיה בבית העליון"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

פול סטול חתם היום (שלישי) רשמית בהפועל תל אביב, ינחת מחר בישראל וצפוי לערוך את הבכורה המחודשת שלו נגד הפועל חיפה ביום ראשון. הגארד, שיחגוג השנה 37, שיחק לאחרונה בנובמבר בליגה המקסיקנית ובמדי הנבחרת המקומית.

אחרי עשרות שחקנים שנבדקו, וכמה שחקנים שעמם נכנסו האדומים למגעים, החל משא ומתן עם סטול, ששיחק בהפועל בעונה שעברה וכעת חוזר כדי למלא את מקומו של ג'ייקובן בראון הפצוע.

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אני מעריך את ההתייצבות המהירה של פול בהפועל בהתראה כה קצרה. בהכירו את הכדורסל הישראלי, פול הבין את תחושת הדחיפות שנוצרה והיה מוכן להתייצב ולעזור לנו בהקדם האפשרי להגיע למטרות שאנו שואפים אליהן. כולי תקווה שאיתו יחד עם הדחיפה של הקהל נדע לעמוד במטרה ולהעפיל לבית העליון".

יו''ר העמותה רמי כהן: "הפציעה של ג'ייקובן היא פגיעה לא פשוטה עבורנו. אנחנו מאחלים לו כמובן החלמה מהירה ומקווים שיחזור כבר בשבועות הקרובים לשחק. בשל כך, נאלצנו להגיב מהר בתנאים של חוסר וודאות גם מבחינתנו וגם מבחינת האופציות שהיו בשוק, כשפול הוא שחקן תחרותי שמכיר מצוין את המועדון ואוהב אותו. הייתה לנו עונה מצוינת עד עכשיו ונעשה הכל על מנת להמשיך ולהביא שמחה לאוהדים שלנו".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם גיל בני. ברני ארדוב
מאמין שהקבוצה תהיה בבית העליון. בני/ברני ארדוב

בקבוצה מאוכזבים מהקריסה ברבע האחרון נגד בני הרצליה אמש (שני). בהפועל הגיעו לרגעי ההכרעה בשוויון 62:62, אלא שבחמש הדקות האחרונות קלעו רק נקודה אחת וראו את הרצליה בורחת לניצחון 74:63. בקבוצה הסבירו את הקריסה בעייפות גדולה של שחקני המפתח שלא הצליחו לתפקד. האדומים קיבלו משחק נורא מג'יימס יאנג עם 2 מ-11 מהשדה, ועוד משחק חלש מעידן זלמנסון שקלע 2 נקודות ב-20 דקות. גם יכולת טובה יותר של ג'וש אואנס ומשחק טוב של ג'יי פי טוקוטו לא הספיקו.

"לא היינו מרוכזים בסוף, איבדנו כמה כדורים, לא הלכנו לאן שרצינו והיינו צריכים ללכת", סיכם גיל בני שקלע 4 נקודות ב-23 דקות, "נקווה שבפעם הבאה נעשה דברים יותר טוב. כששחקן נפצע, ולא משנה איזה שחקן, צריך למלא את המקום שלו. זאת לא הייתה הבעיה שלנו היום, אם היינו משחקים יותר חכם בסוף היינו מנצחים, נצטרך להוכיח את זה במשחקים הבאים. הרגשתי טוב היום, במחצית שנייה לא נכנסתי למשחק, לא נכנסנו כקבוצה טוב לרבע הרביעי. אני מאמין שאנחנו עדיין נהיה בבית העליון".

במועדון החליטו למלא את הדרייב אין לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, למרות השעה הקשה (21:15) שנקבעה למשחק ביום ראשון. האדומים הכריזו על מכירת כרטיסים רבים ב-10 שקלים, ורק מאות בודדות של כרטיסים נותרו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully