וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "כשאתה מבקר ילדים חולים, פתאום ההפסד לא נראה חשוב"

15.3.2022 / 9:33

הפועל ירושלים הפסידה 73:71 להפועל חיפה, אך מאמנה מספר שקיבל זריקת פרופורציה בביקור השנתי בשערי צדק. על המצב בטבלה אמר: "אין היום קבוצה מעל הליגה"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

צמרת ליגת העל בכדורסל הפכה אמש (שני) למסובכת ומתוסבכת מתמיד, כשלארבע הראשונות שישה או שבעה הפסדים, ונראה כי הקרב על יתרון הביתיות בסדרות הפלייאוף יימשך עד סיום הבית העליון. הפועל ירושלים הפסידה 73:71 להפועל חיפה, והיכולת לא הפתיעה ככל הנראה את המאמן יותם הלפרין.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מאור אלקסלסי
הקבוצה הפסיקה לשחק. הלפרין/מאור אלקסלסי

"קשה לי מאוד לשמוח, כי לא שיחקנו טוב", אמר הלפרין רק לפני שבוע, כשקבוצתו ניצחה בקושי את בני הרצליה. אתמול הוא הודה כי "אחרי שלוש או ארבע הדקות הראשונות, פשוט הפסקנו לשחק. ביצענו יותר מדי טעויות, ויותר מדי שחקנים לא הצליחו להיכנס לשטף המשחק. הורדנו את רמת האגרסיביות, ואסור שזה יקרה לנו. ניסינו להציל את המשחק בסוף, אבל מבחינתי הוא הוכרע ברבע השני וברבע השלישי".

מי שבלט בחולשתו היה ג'יילן אדאמס, שהשלים 22 דקות על הפרקט עם 0 מ-6 מהשדה, נקודה אחת ומדד 5-. במקרים קודמים, כשעמד על 1 מ-12 נגד גלבוע/גליל ו-1 מ-5 מול מכבי ראשון לציון, ירושלים מצאה את הדרך לנצח; הפעם לא. הלפרין גיבה אותו: "ג'יילן הוא בן אדם, וגם לו מותר להגיע מדי פעם קצת פחות טוב למשחקים".

ביקור הפועל ירושלים בשערי צדק. דוד מיכאלי, הפועל ירושלים, אתר רשמי
ג'יילן אדאמס ואריה הקמע בשערי צדק/אתר רשמי, דוד מיכאלי, הפועל ירושלים

ירושלים (מאזן 6:13) עדיין מדורגת במקום הראשון בטבלה, ובשבוע הבא תארח את עירוני נס ציונה, שמנסה לתפוס את הרכבת לבית העליון. "אין היום קבוצה שנמצאת מעל הליגה", גרס המאמן. "מי שלא תבוא אגרסיבית, נחושה ועם כדורסל קצת יותר נכון, תתקשה לנצח. אין סיבה שננצח כשאנחנו משחקים כמו ששיחקנו אתמול. הגענו למגרש קשה, מול קבוצה ביתית, וכשאתה נותן לה להיכנס למומנטום, אתה בבעיה".

כבכל ערב פורים, הקבוצה ביקרה היום במחלקת הילדים של בית החולים שערי צדק. "בכל פעם שאנחנו חוזרים לכאן, אנחנו מקבלים מנה גדולה של פרופורציה, ופתאום ההפסד אתמול לא נראה חשוב", סיפר הלפרין. "זה גורם לנו להיזכר שאנחנו קודם כל בני אדם, לפני הניצחונות וההפסדים והתארים. עם כל הקושי בביקור הזה, אתה יוצא ממנו אסיר תודה על כך שאתה יכול להעלות חיוך על פנים של ילד אחד. לא צריך יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully