וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח של יותר מ-3 מיליון שקל: תקציב הפועל תל אביב ישודרג בזכות ההעפלה

13.3.2022 / 7:53

במועדון מרוצים מהשגת הכרטיס הפלייאוף העליון אחרי ה-2:2 עם נתניה, אבל רפואה כועס על איבוד היתרון ומודאג מהבעיות בסגל. אם שטקוס לא יחזור העונה, הקבוצה עשויה להחתים שוער מאוקראינה. ורד התאכזב שהוחלף, אזולאי הקשר התלונן על כאבים וייבדק

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב אמנם קיבלה סיבות לאופטימיות בעקבות הבטחת המקום בפלייאוף העליון, אבל מבחינה מקצועית קובי רפואה סיים את המשחק אמש (שבת) מול מכבי נתניה בעיקר מתוסכל ועצבני. המאמן נראה כעוס מאוד בעקבות איבוד היתרון והחזרה של נתניה מ-2:0 ל-2:2 בעשרה שחקנים, ואמר בסיום לבכירים במועדון: "זה נקרא להיות פראיירים. אסור שזה יקרה".

מנגד, רפואה והמועדון עמדו במשימה שהציבו לעצמם העונה וסיימו את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. ברמה הכלכלית, בעיקר לאור הצפיפות המחודשת בשלישייה המובילה, האירוח של מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע יהיה שווה לאדומים מעל 3 מיליון שקל, סכום שישפיע משמעותית על תקציב הקבוצה בעונה הבאה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אדי גוטליב. ברני ארדוב
היו גם רגעים יפים. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

אבל כאמור, על כר הדשא הציגו האדומים שלל בעיות, וסיימו את המשחק עם סיבה נוספת לדאגה בעקבות הפציעה של ארנסטס שטקוס. השוער הליטאי אמנם אובחן בבית חולים רמב"ם עם פריקת מרפק בלבד, ללא שבר או נזק לרצועות, אבל עדיין צפוי להיעדר במשחקים הקרובים ולהעביר את המושכות ליגאל בקר. ברגעים הראשונים חששו במועדון ששטקוס סיים את העונה, אך כרגע ההערכות אופטימיות יותר. אם שטקוס לא יוכל לחזור העונה, דיברו במועדון אתמול על האפשרות לצרף שוער מהליגה האוקראינית שהופסקה.

כך או כך, במועדון מודאגים ממצבת השחקנים לקראת הפלייאוף. "בלי בלם, עם שוער מחליף, פארליי רוזה כבר לא כאן. אנחנו הולכים למשחקים עם הרבה מאוד בעיות".

שלומי אזולאי הקשר, שרשם דקות טובות במחצית השנייה, חש כאבי ראש בסיום לאחר שנפגע וייבדק שוב בימים הקרובים. עידן ורד הוחלף במחצית ביתרון 0:1 ונראה מאוכזב, כשגם שחקנים בקבוצה התפלאו על החילוף.

עוד בוואלה!

מלאדן קרסטאיץ': "חשבו שאנחנו מחוץ לעניינים, אבל אנחנו כאן"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב עידן ורד נגד מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא רק הוא הופתע מהחילוף. עידן ורד/ברני ארדוב

במועדון שמחו לפחות מהשער המרהיב של אדי גוטליב, שכבש את השני במספרת נדירה. במועדון אמרו בהלצה על הביצוע של הבלם: "סוף סוף רפואה מצא את החלוץ שחיפש בינואר".

האדומים יפתחו את הפלייאוף במשחק חוץ נגד מכבי חיפה, וקיבלו בחזרה את מוחמד טראורה ומרקו ינקוביץ' שנעדרו אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים. ינקוביץ' הרגיש עומס בשריר בימים האחרונים, אבל אמור להיות כשיר למשחק. בנוסף, במועדון רוצים לראות את עומר סניור ממשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

המשחקים שישלימו את המחזור העונה בעונה הסדירה

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully