וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה משוכנעים: הולאנד ישחק בעונה הבאה במנצ'סטר סיטי

בברצלונה בטוחים שהנורבגי בדרך אליהם וגם ריאל ופ.ס.ז' נאבקת על שירותיו של חלוץ דורטמונד, אבל לפי "דיילי מייל" ומקורות בגרמניה הוא בחר להצטרף לגווארדיולה בפרמיירליג

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

בזמן שכלי התקשורת בברצלונה משוכנעים שהחלוץ הנורבגי ארלינג הולאנד ילבש בעונה הבאה את מדי הבלאוגרנה, הלילה (בין שישי לשבת) פורסם באנגליה כי מקורבים לשחקן בגרמניה משוכנעים שהכוכב בן ה-21 של בורוסיה דורטמונד יצטרף בעונה הבאה למנצ'סטר סיטי ולמאמן פפ גווארדיולה.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. Alexander Scheuber, GettyImages
בעונה הבאה בפרמיירליג, מסתמן. ארלינג הולאנד/GettyImages, Alexander Scheuber

לפי הדיווח ב"דיילי מייל", תחת הכותרת "בלעדי", מנצ'סטר סיטי כבר הגיעה לסיכום עם הולאנד וסוכנו מינו ראיולה לגבי תנאי החוזה ובסוף העונה היא תפעיל את סעיף השחרור שלו מדורטמונד שעומד על 63 מיליון ליש"ט. עם מנצ'סטר סיטי מתחרות על הולאנד גם פריז סן ז'רמן, ברצלונה וריאל מדריד, אבל לטענת הדיווח, שהמקור שלו הוא גם אנשים בגרמניה שנטען כי הם מעורים בפרטי העסקה, הקרב הוא בין סיטי לריאל מדריד, כשההעדפה של החלוץ היא לעבור לפרמיירליג. כזכור, אביו של ארלינג, אלפי הולאנד, שיחק שלוש שנים במנצ'סטר סיטי והמשפחה כולה מחוברת לעיר ולמועדון.

עוד נכתב כי בנוסף לתשלום לדורטמונד, שלא במפתיע גם סוכן השחקנים מינו ראיולה דורש עמלה אסטרונומטית כדי להעביר את הכוכב שלו דווקא לסיטיזנס ולא למועדון אחר ועל כן גובה העסקה צפוי להיות כ-100 מיליון ליש"ט, לפני שכרו של החלוץ שכבש 80 שערים ב-79 הופעות בבונדסליגה הגרמנית ובסך הכל 149 שערים ב-190 משחקים בכל המסגרות לאורך הקריירה הקצרה והכה איכותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully