וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ביקש מיואב כץ לנסות להביא חיזוק מאוקראינה

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 10:09

בהפועל חיפה ינסו לנצל את העובדה שחלון ההעברות באוקראינה פתוח בגלל המלחמה. על הפרק: קשר אחורי או מגן שמאלי. לוי: "ביקשתי מיואב חיזוק"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי פנה לבעלים יואב כץ וביקש ממנו לנסות להביא קשר אחורי או מגן שמאלי מהליגה האוקראינית. כידוע, בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, אופ"א אישרה לשחקנים מהליגה האוקראינית לעבור למרות שחלון ההעברות לא פתוח וכעת בחיפה יחפשו שחקן כזה.

האדומים אמנם סיימו את המטרות בליגה, אך משחק הגביע נגד מכבי חיפה מעניין אותם מאוד וכן במועדון מקווים לא להידרדר למאבקי ההישרדות. לוי אף התייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הפועל ירושלים ואמר: "שוחחתי עם יואב על כך וזו אכן המטרה להביא שחקן שאנחנו רוצים". הבקשה של לוי מגיעה בעיקר לאור העובדה שלירן סרדל סובל מקרע מלא בשריר האחורי ויש חשש גדול שהוא סיים את העונה.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
יביא חיזוק מאוקראינה? אלישע לוי/דני מרון

לוי אף התייחס לכך שהקבוצה לא הצליחה לרשום ולו נקודה אחת מול שלוש הגדולות ואמר: "זו אכזבה גדולה מאוד בשבילנו. שיחקנו טוב מאוד במשחקים נגד מכבי חיפה, מכבי תל אבי והפועל באר שבע, אבל לצד דקות מאוד טובות איבדנו ריכוז ואני חושב שנצטרך למצוא איזון בין לשחק מאוד יפה לעין לבין משחק ההגנה, כי כדי לנצח כל קבוצה בליגה הזו צריך למצוא איזון נכון".

על המשחק ביום ראשון אמר: "יהיה משחק קשה מאוד ואחרי שאנחנו יודעים בוודאות שאנחנו בפלייאוף התחתון, אנחנו צריכים לעשות התאמות ולהיות כמה שיותר מהר מוכנים וערוכים לסוג כזה של משחקים. אלו משחקים קשים ואגרסיביים ויש מלחמה על כל נקודה. המטרה היא לסיים במקום השביעי ולהיות מוכנים לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully