וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו הגן על נטע לביא: "לא שוכח מי הביא לנו את האליפות"

11.3.2022 / 9:15

שחקן העבר של מכבי חיפה חיזק את הקפטן על רקע הביקורות על יכולתו: "לכל אחד קשה לחזור מפציעה קשה, כולנו יכולים לתת לו יותר זמן וסבלנות". אצילי ינסה לערוך אימונים מלאים עד המשחק נגד בית"ר ביום שני, אבל בכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני, שינעל את משחקי העונה הסדירה בליגת העל. מחר צפוי עומר אצילי לנסות לערוך אימון עם חבריו, אבל בשלב זה הוא עדיין בספק גדול למשחק. בחיפה לא ימהרו לשלב אותו, אלא אם יתברר שהוא כשיר לחלוטין. בכל מקרה אצילי לא יפתח בהרכב, אבל אם יצליח לערוך אימונים מלאים מחר וביום ראשון ייתכן שיהיה בסגל.

מי שלא ייכלל בסגל בוודאות הוא גודסוויי דוניו שמתאמן בנפרד, ואמור להיות כשיר למשחק הראשון של הפלייאוף. ברק בכר עדיין לא תרגל הרכב לקראת בית"ר ובחיפה משוכנעים שיערוך כמה שינויים ביחס להרכב שפתח בתיקו עם הפועל נוף הגליל.

המועדון פתח היום את מכירת הכרטיסים למשחק נגד בית"ר לקהל הרחב, לאחר שעד כה נמכרו כ-7,000 כרטיסים. הצפי בחיפה הוא שכ-8,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק ביום שני.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא חוגג שער. דני מרון
מקבל גיבוי. לביא/דני מרון

אחד השחקנים שספג הכי הרבה ביקורות היה נטע לביא, שממשיך לקבל קרדיט נרחב מבכר למרות שהוא עדיין לא בשיאו. הבוקר יצא שחקן העבר של המועדון ג'ובאני רוסו להגנתו של לביא וכתב פוסט בו ביקש מכולם להיות סבלניים כלפי הקפטן של הירוקים.

"אני שומע את הביקורת על נטע לביא, אבל לא שוכח מי הביא לנו את האליפות ומי המנהיג שלנו", כתב הקרואטי. "אחד הדברים הקשים לשחקן הוא החזרה מפציעה ארוכה. שחקן צריך זמן ואני יודע כמה זה חשוב. נטע נתן לנו כל כך הרבה, כולנו יכולים לתת לו יותר סבלנות וזמן. אוהב אותך קפטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully