וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ואירווינג השיגו את הנקמה בהארדן, "במיוחד בשביל בן סימונס"

כוכבי ברוקלין שלחו מסר למזוקן שנטש והביסו את פילדלפיה ביום הסוער של חברם החדש לקבוצה: "אם אתה מתעסק איתו, התעסקת איתנו". בארקלי כבר חורץ: "הטרייד על הארדן ייזכר כגרוע בהיסטוריה אם זה לא ייגמר באליפות"

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

קווין דוראנט מודה אחרי ההצגה של ברוקלין בפילדלפיה: שיחקנו בשביל בן סימונס. הפורוורד שהגיע לפילי לראשונה בתור שחקן יריב קיבל מטר של קללות ושריקות בוז לאורך כל המשחק - למרות שהוא עדיין פצוע ומושבת - אבל הנטס דאגו שהוא זה שייצא מחויך בסוף הערב, אחרי ניצחון 100:129 מוחץ.

מסתבר שככה דוראנט, קיירי אירווינג ושאר כוכבי הנטס משחקים כשהם מרגישים צורך להתאחד סביב אויב משותף. "כולנו רצינו לנצח בשביל בן", אמר דוראנט, שסיים עם 25 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "מבחינתנו, בן הוא כבר אח שלנו. ידענו שתהיה כאן אווירה עוינת, ידענו שהקהל יהיה נגדו, ושלא תהיה לו הזדמנות להגיב לו על המגרש. לכן הייתה לנו מוטיבציית יתר. הקהל שלהם התרכז בבן סימונס, ואנחנו התרכזנו במה שקורה על המגרש. בשלב מסוים היה להם קשה להמשיך לשיר נגד בן, כי כשאתה מובס בצורה כזאת, נשאר לך רק לשתוק. הייתה אווירה טובה באולם לפני המשחק, אבל בסיום קצת פחות".

שחקני ברוקלין נטס בן סימונס, פאטי מילס. Elsa, GettyImages
החברים עשו בשבילו את העבודה. סימונס עם פאטי מילס/GettyImages, Elsa

סימונס קיבל כאמור כתף קרה מהאוהדים עוד לפני תחילת המשחק. כשעלה לסייע לפאטי מילס בחימום, קיבל שריקות בוז במשך 20 דקות. במהלך המשחק אף נשמעו ביציעים קריאות "פאק יו, בן סימונס", מה שרק תדלק את כוכבי הנטס. "ידענו שלמשחק הזה יש משמעות מיוחדת, לא רק עבור בן אלא גם עבור סת' קרי ואנדרה דראמונד", המשיך קיירי אירווינג. "כשמעבירים אותך בטרייד ב-NBA, לא קל להתמודד עם זה. אתה אורז את החפצים ואת הבית שלך, עובר לעיר חדשה, וזה לא תמיד קל, אז ניסינו לקבל את החבר'ה האלה בזרועות פתוחות. הערב הלב שלנו היה עם בן. ראו עליו שהוא פשוט רוצה ללבוש את המדים ולעלות לשחק כדי לענות לקהל. אבל אם אתה מתעסק עם בן, אתה מתעסק איתנו. זו המנטליות שלנו".

דוראנט ואירווינג השיגו גם נקמה קטנה בג'יימס הארדן, שהביא לקץ הסופר-טים הגדולה של הליגה מוקדם מהצפוי כשביקש לעזוב. קיירי הפתיע כששמר על הארדן במשך דקות ארוכות, והיה חלק חשוב בעצירה שלו על 11 נקודות בלבד עם 3 מ-17 מהשדה, כולל 0 מ-10 לשתי נקודות.

"פשוט לקחתי על עצמי את המשימה הזאת", אמר אירווינג על ההגנה על הארדן. "עשיתי מה שאני יכול כדי להקשות עליו. ברור שהוא לא יחטיא ככה בכל יום, אבל אני חושב שעשיתי עבודה טובה בלהרשות עליו, להיכנס לו למרחב, לעמוד באתגר".

שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'יימס הארדן. Elsa, GettyImages
רק אליפות. הארדן/GettyImages, Elsa

זה היה ההפסד הראשון של פילי עם הארדן אחרי שישה ניצחונות רצופים, אבל גם הפרשנים יודעים שרגע האמת של הקבוצה ושל הגארד המזוקן יגיע בפלייאוף, בו הטרייד הגדול עם הנטס יעמוד למבחן של ממש. לדברי צ'ארלס בארקלי, "אם פילי לא תזכה באליפות, זה ייזכר כטרייד הגרוע בתולדות ה-NBA".

"לג'יימס יש מוניטין של אחד שמתקשה בכל משחק גדול", מסביר בארקלי, שבעצמו לא זכה באליפות בתור שחקן. "כשהוא שיחק ביוסטון, הוא פישל בסדרה נגד גולדן סטייט. כריס פול היה המנהיג של הקבוצה הזו, וכשהוא נפצע לרוקטס לא היו שום תשובות. ג'יימס שחקן נהדר, אבל במשחקים הבאמת חשובים בקריירה, הוא שיחק איום ונורא. כדי להיות שחקן גדול, אתה לא צריך בהכרח לעשות מספרים מטורפים, אתה צריך להצטיין במשחקים גדולים. הסיקסרס חייבים לזכות באליפות בשנתיים הקרובות, או שזה ייזכר כאחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה. לנטס אין את KD, קיירי ובן סימונס ב-10 השנים הקרובות, הם צריכים לזכות באליפות או השנה, או בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully