וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "נתניה תעשה הרבה רעש בפלייאוף, נקבע מי תהיה האלופה"

10.3.2022 / 14:12

המאמן דיבר לקראת הפועל תל אביב בשבת (19:00, ספורט4): "לאמן בקבוצה גדולה? אני כבר באחת כזו. אנחנו מכוונים לאירופה"

אוהדי מכבי נתניה חוגגים אחרי הניצחון על קרית שמונה/וואלה! ספורט

לאחר שהבטיחה את השתתפותה בפלייאוף העליון, מכבי נתניה תפגוש בשבת (19:00, ספורט4) את הפועל תל אביב במשחק שייערך באצטדיון סמי עופר בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על האדומים. כארם ג'אבר, רז שלמה ואביב אברהם ישובו לסגל אחרי שריצו עונשי הרחקה, מה שבהחלט יצור כאב ראש חיובי עבור המאמן בני לם.

היום קיים לם את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק שינעל את הסיבוב השני מבחינת הקבוצה שלו: "המשחק הזה יכול להשליך על מה שאנחנו פוזלים אליו, שזה המקום הרביעי והכרטיס לאירופה, אז אנחנו רוצים להרחיק את הפועל תל אביב מאיתנו ולפתוח מהם פער", הצהיר המאמן, "היו לנו יומיים חופש, הרגשתי שהשחקנים צריכים להתאוורר".

לם המשיך ודיבר על המטרה: "אירופה? זה ריאלי, אנחנו מכוונים לשם. צריך לשמור על המקום הרביעי. אל תשכחו שאם הפועל חיפה תזכה בגביע, לא נגיע לאירופה גם מהמקום הרביעי". על העונה הבאה: "לא קיבלתי הבטחה שהסגל יישאר במלואו, אבל אני רוצה להאמין שכולם רוצים בטובת מכבי נתניה. היום הקבוצה מזכירה את מכבי נתניה שאני שיחקתי בה. אמנם בלי תואר, אבל מזכיר את התקופה ששיחקתי. השבוע הייתי אצל מרים פיירברג ואמרתי לה 'תתחילי לבנות את היציע הדרומי והצפוני', כי אנחנו בונים על הקהל והאצטדיון הזה לא יספיק. אנחנו לא רוצים לשחק בבלומפילד או סמי עופר".

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
מבחינתו, הוא כבר בקבוצה גדולה. בני לם/ברני ארדוב

על השינוי בקבוצה ובמועדון: "יש דברים שלא לומדים בקורס מאמנים, שזה להתקרב לשחקנים ולאוהדים - זה 60% מהעבודה. 30 שנה התעסקתי עם מחלקות נוער, זה לא רחוק מבוגרים". לם הוסיף: "כרגע אנחנו לא צריכים חיזוק, כשנסכם את העונה נצטרך עוד שניים-שלושה דברים. נתניה תעשה הרבה צרות בפלייאוף, אנחנו נקבע מי תהיה האלופה. נבוא משוחררים לעומת שאר הקבוצות שיהיו בלחץ".

לסיום, מאמן היהלומים התייחס לדיבורים על הצלחתו: "שאלו אותי אם אני יכול לאמן קבוצה גדולה, אבל אני כבר נמצא בקבוצה גדולה. עם כל הניסיון שלי, אני כנראה לא יודע מה קורה סביבי וזה הכי טוב. אני מרוצה ממה שקורה סביבנו, אבל החוכמה היא לשמור על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully