וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם שיתוף פעולה היסטורי בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק

לאחר שנים של יחסים מתוחים, בעלי המועדונים אייל סגל ודודו מכלוף נפגשו במעמד ראש העיר פיירברג-איכר, חתמו והכריזו על "שחר של יום חדש בעיר"

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

שיתוף פעולה היסטורי בין מועדוני מכבי נתניה ובית"ר טוברוק. היום (שלישי) בעלי המועדונים, אייל סגל ודודו מכלוף, התייצבו בלשכתה של ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, וחתמו על הסכם שיתוף פעולה בין המועדונים - כזה שלא רק יסייע לפתוח את הדור הצעיר, אלא גם שם קץ ליחסים המתוחים ששררו במשך כל השנים בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק.

"היריבות בינינו צריכה להיות ספורטיבית בלבד", אמר אייל סגל לאחר החתימה. "השחקנים בשני המועדונים חברים האחד של השני, לומדים יחד ומבלים יחד וחשוב שהם יבינו שהתחרות בין המועדונים היא על הדשא בלבד. ההסכם שנחתם מתבסס בראש ובראשונה על כבוד הדדי ואחוות רעים בין מכבי נתניה ובית"ר טוברוק. אני שמח על שחר של יום חדש בעיר נתניה".

בעלי מכבי נתניה אייל סגל, ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, בעלי בית"ר טוברוק דודו מכלוף. דוברות עיריית נתניה, אתר רשמי
שיתוף פעולה היסטורי. סגל, מכלוף וראש העיר פיירברג-איכר/אתר רשמי, דוברות עיריית נתניה

"מטרת ההסכם היא בראש ובראשונה להציב את הילד במרכז", הצהירו ראשי המועדונים. "אנחנו שמים דגש על קידום ופיתוח שחקנים צעירים לכדורגל הישראלי, ומכבי נתניה יכולה להוות בית טוב בעתיד לשחקני טוברוק", הסביר דודו מכלוף את חשיבות ההסכם. "הילדים שלי שיחקו ומשחקים כדורגל במכבי נתניה ובבית"ר טוברוק ובראייה שלי מועדון כדורגל צריך לשמש בית חם ואוהב עבור כל ילד באשר הוא, ולכן מלחמה בין מועדונים כפי שהייתה בעבר מנוגדת לאני מאמין שלי בחינוך ובספורט. אני ואייל בתמימות דעים מלאה בנושא הזה ואך טבעי הוא שכעת ניתן לזה חותמת רשמית. כי הכי חשובים הם הילדים".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה על ההסכם ועל שיתוף הפעולה בין שני המועדונים לרווחת ילדי העיר נתניה. "נתניה היא עיר מקדמת ספורט ומובילה במגוון ענפי ספורט ובהם ענף הכדורגל עם אצטדיון עירוני מהיפים בעולם. אני שמחה על שיתוף הפעולה בין שני המועדונים המובילים בעיר למען ילדי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully