וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיבה שמכבי ת"א תסכים לבקשת ב"ש, חצי הגמר ייערך בבלומפילד"

8.3.2022 / 12:08

גורם בהתאחדות התייחס לפניית הדרומיים בבקשה לקיים את המשחק בטדי אם חצי הגמר השני יוזז לחיפה. ההתאחדות תקיים פגישה עם נציגי ארבע הקבוצות כדי לסיים את הפרשה ברוח טובה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

בהנחה שהפועל חיפה תגיש בקשה דומה לזו של מכבי חיפה לקיים את חצי גמר גביע המדינה ביניהן בחודש הבא באיצטדיון סמי עופר במקום בבלומפילד, תקיים ההתאחדות לכדורגל פגישה עם כל הקבוצות שהעפילו למעמד כדי לקבל החלטה בנוגע לקיום המשחקים, אחרי שהפועל באר שבע שלחה אתמול מכתב רשמי בבקשה לקיים את המשחק בינה לבין מכבי תל אביב באיצטדיון טדי.

עד כה לא הגישו האדומים מהכרמל בקשה כזו, אך בהתאחדות לא מתכוונים להתעלם מפניית באר שבע ואם שתי החיפאיות ירצו להזיז את המשחק לעירן, יארחו מנכ"ל ההתאחדות יוסי שרעבי וחבר הוועדה לקביעת מיקום המשחקים עו"ד אמיר נבון את הקבוצות כדי לסיים את הפרשה ברוח טובה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע לפני גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
איפה הן ייפגשו?/דני מרון

יש להדגיש שבהתאחדות הבהירו הבוקר שלא ייכפו את העברת המשחקים מבלומפילד. גורם בהתאחדות אמר: "אין שום סיבה שמכבי תל אביב תסכים שהמשחק יהיה בטדי, ולכן לא נראה מצב שבו המשחק בינה לבין הפועל באר שבע לא יהיה בבלומפילד". יחד עם זאת, לבאר שבע תעמוד הזכות לפנות גם לבית הדין בכדי לשנות את מיקום המשחק, אך ספק אם בית הדין יתערב בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully