וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר עשוי לפתוח מול בית"ר, ברק בכר יבצע מהפכה בהרכב?

8.3.2022 / 11:50

השחקן עורך אימונים אישיים במכבי חיפה וצפוי להיות כשיר למשחק שינעל את העונה הסדירה, המאמן מתלבט אם לבצע שינויים מינוריים או להפוך את ההרכב בעקבות התוצאות המאכזבות. שחקן: "הכי חשוב שנחזור להיות מכבי חיפה". אצילי ערך אימון בצדי המגרש

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

אחרי שזכו ליום חופש, במכבי חיפה החלו בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים, המשחק שינעל את העונה הסדירה בליגת העל ביום שני הבא. מי שלא זכה לחופש הוא רז מאיר, שערך אימון אישי עם מאמן הכושר אורי אראל. מאיר סובל מפציעה קלה, אך ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר, כאשר המגן אף נלקח בחשבון בתמונת ההרכב לעמדת המגן השמאלי.

מי שערך היום אימון בצדי המגרש בזמן שהקבוצה התאמנה הוא עומר אצילי, שבמועדון בשלב זה לא אופטימיים באשר לאפשרות שהוא יהיה כשיר כבר למפגש ביום שני נגד בית"ר ירושלים. בימים הקרובים יעקבו במכבי חיפה אחר מצבו של אצילי וייבחנו את האפשרות להשיבו לסגל כבר בשבוע הבא.

ברק בכר מאוכזב מאוד מהיכולת של הקבוצה לאחרונה וצפוי להבהיר זאת היטב לשחקנים לקראת סוף השבוע באסיפה הטקטית. המאמן עדיין לא החליט, כך לפי ההערכות, האם לבצע מהפכה בהרכב או שמא לעשות שינויים מינוריים. בחיפה יודעים שהפער הצטמצם, אך הבהירו שזה לא מה שעומד בראש סדר העדיפויות.

רז מאיר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לכשירות. רז מאיר/מאור אלקסלסי

"לא חשוב הפער כי לפני חודשיים הוא היה בכלל חמש לרעתנו", אמר שחקן בקבוצה, "מה שחשוב זה שנחזור להיראות כמו מכבי חיפה. אם נעשה את זה אז נמשיך להיות מקום ראשון אבל זה חייב לקרות מיידית".

במועדון כידוע הגישו אתמול מכתב רשמי עם בקשה להעביר את חצי גמר גביע המדינה לאצטדיון סמי עופר. הדבר יצר באזז משמעותי, כאשר ביריבה העירונית הדעות חלוקות וכן הפועל באר שבע ביקשה להעביר את משחקיה גם כן אם אכן הדרבי יעבור. בחיפה הבהירו שהם ביקשו זאת על מנת להקל על האוהדים משתי הקבוצות, אך הסבירו שאין הם מתכוונים להילחם בכל הכוח על העניין הזה. "בכל אצטדיון בארץ האוהדים שלנו יגיעו בכמות המקסימלית שיאפשרו להם", אמרו בחיפה, "מה שיוחלט יהיה מקובל עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully