וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הארכה ודרמה גדולה: ריאל מדריד חזרה לנצח ביורוליג

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 23:55

מהלך שטותי של דילייני סידר לבלאנקוס 88.92 על מילאנו, ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים. אלבה ניצח את אולימפיאקוס

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

לאחר המשחק בין הכוכב האדום בלגרד למכבי תל אביב הערב (חמישי) מתקיימים שלושה משחקים נוספים במחזור ה-29 ביורוליג, ובמוקד יעמוד המפגש בין ריאל מדריד למילאנו. אלבה ברלין רשמה ניצחון ביתי מרשים על אולימפיאקוס, בעוד באסקוניה יצאה למשחק חוץ בצרפת את וילרבאן.

אלבה ברלין - אולימפיאקוס 75:90

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם רצף של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך דווקא היריבה מהחצי התחתון ביורוליג היא זו שהצליחה להאריך את הרצף מול הרביעית בטבלה עם ניצחון ביתי מרשים. אחרי רבע ראשון המארחת החלה לברוח, ורבע הראשון אף עלתה ליתרון דו ספרתי, ממנו היוונים לא הצליחו לחזור. מאודו לו רשם הצגה של 27 נקודות ב-10/12 מהשדה (שיא קריירה ביורוליג), חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, בעוד חברו הישראלי תמיר בלאט שיחק 11 דקות, קלע חמש נקודות וחילק שבעה אסיסטים. סשה וזנקוב וחסן מרטין בלטו אצל המפסידה עם 19 ו-17 נקודות בהתאמה.

מאודו לו שחקן אלבה ברלין מול יאנוליס לרנצאקיס שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
משחק שיא. לו/רויטרס

וילרבאן - באסקוניה 72:69

אחרי שמונה הפסדים רצופים ביורוליג, הבאסקים פתאום מחברים ניצחון שני תוך 48 שעות, בעוד הצרפתים סופרים הפסד שביעי ברציפות במפעל. יומיים אחרי הניצחון על אנאדולו אפס, הקבוצה של נבן ספאחיה הובילה במשך רוב ההתמודדות, אך המארחת הצליחה לעלות ליתרון ברבע האחרון. שלשה גדולה של רוקאס גיידראיטיס דקה לסיום קבעה 64:68, ורצף קליעות עונשין בדקה האחרונה לא שינו את זהות המנצחת. אלק פיטרס הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, 16 לפול לאקומב מנגד.

סימונה פונטקיו שחקן באסקוניה. רויטרס
ניצחון שני ברציפות. פונטקיו/רויטרס

ריאל מדריד - אולימפיה מילאנו 88:92 (אחרי הארכה)

בתום דרמה גדולה הצליחו הבלאנקוס לקטוע רצף של ארבעה הפסדי יורוליג. מילאנו קיבלה הזדמנות גדולה לחזור לעניינים כשהכדור היה שלה מהצד ב-90:88 כשעל השעון 9.5 שניות, אבל מלקולם דילייני ביצע עבירה שטותית על סרחיו יוי עוד לפני הוצאת החוץ ומשם ריאל כבר הסתדרה.

יוי סיפק תצוגה שהזכירה נשכחות עם 20 נקודות, כולל כמה במאני טיים של המשחק עצמו. גרשון יאבוסלה תרם 16, גבריאל דק 15 ו-6 ריבאונדים ונייג'ל וויליאמס גוס סיים עם 12 נקודות. אדי טבארס קלע 6 והוסיף 9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-14:58 דקות בלבד ואחרי שלא שותף בכלל ברבע האחרון ובהארכה. את המפסידה הוביל דבון הול עם 21 נקודות, ניקולו מלי תרם 18 ו-8 ריבאונדים וטרוי דניאלס סיים עם 10 נקודות, מלקולם דילייני אכזב עם 8 נקודות באחוזים רעים (3 מ-14 מהשדה), 6 אסיסטים ושטות גדולה.

סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
תצוגה גדולה שלו. יוי/GettyImages, Sonia Canada

המחזור יימשך ביום שישי עם המשחקים בין ז'לגיריס קובנה לברצלונה ובין מונאקו לאנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully