וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מבינה שקיבלה "מתנה". עכשיו היא צריכה לשבור את המנחוס

9.3.2022 / 10:30

הצהובים מבינים שסיכויי העלייה לפלייאוף השתפרו פלאים בעקבות ביטול משחקי הרוסיות, אבל כדי לזכות מההפקר הם חייבים להתעלות מול הכוכב האדום באולם בו לא ניצחו מ-2013. אוואנס ותומאס יחזרו, אבי אבן: "נצטרך להרים את קמת הקשיחות והאינטנסיביות"

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 20:00) בבלגרד אצל הכוכב האדום במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק עם 12 ניצחונות מ-25 משחקים באופן רשמי, אך אם מקזזים את המשחקים נגד הקבוצות הרוסיות הם עומדים על 11 ניצחונות מ-21 משחקים. יריבתם נמצאת באותו מאזן בדיוק, אבל לאחר הורדת המשחקים נגד הרוסיות צונחת ל-10 ניצחונות מ-22 משחקים.

אחרי הכרעת היורוליג כי אם הרוסיות אכן לא ישובו, יורדו המשחקים שלהן בטבלה הסופית, קיימת אופטימיות גבוהה אצל הצהובים לגבי הסיכוי להיכנס לפלייאוף. במכבי יודעים כי הם יצטרכו להשיג שלושה ניצחונות משבעה משחקים כדי לעלות, כשקיים סיכוי לעלות גם עם שניים בלבד, אך הוא לא גבוה לאור התוצאות של הצהובים במפגשים הפנימיים.

"המצב שלנו השתפר מאוד לאור החלטת היורוליג, הדברים כעת תלויים בנו", הצהירו במועדון אמש, "קיבלנו סוג של מתנה, נצטרך לדעת לשמור עליה ולעשות את העבודה". בקבוצה יודעים שהמשחק מחר מקבל חשיבות גבוהה יותר לאור ההתפתחויות, שכן ניצחון על הכוכב האדום ירחיק את הצהובים כמעט שלושה משחקים מיריבתם, מרחק משמעותי מאוד לאור כמות המשחקים הנמוכה שנשארה עד לסיום העונה.

בנתב"ג, לפני ההמראה לסרביה, אמר המאמן אבן: "אנחנו נפגוש את אחת הקבוצות הכי קשוחות באירופה באחד האולמות הקשים, אבל אנחנו נגיע מוכנים למשחק. זו גם אחת הקבוצות ששומרות הכי טוב במפעל ואנחנו נצטרך להרים את רמת הקשיחות והאינטנסיביות שלנו, אחרת יהיה לנו מאוד קשה. לא סתם הכוכב האדום ניצחה אתמול את ריאל ולפני כן עוד הרבה קבוצות אחרות".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול הכוכב האדום בלגרד. דני מרון
משוכה לא קלה. ווילבקין מול הכוכב האדום בסיבוב הקודם/דני מרון

במכבי יודעים שעומדת בפניהם משוכה גבוהה, קבוצה שהצליחה רק אמש לנצח את ריאל מדריד בבית, וכבר הביסה את הצהובים ביד אליהו בתחילת העונה. במועדון יודעים שהשחקנים יצטרכו להיות בשיאם על מנת לצאת עם ניצחון מבלגרד, מקום בו הפסידו בכל חמשת הביקורים האחרונים שלהם, ושהניצחון האחרון שלהם בו הושג בנובמבר 2013, 76:78 בזכות 22 נקודות של סופוקליס שחורציאניטיס. את העונה ההיא סיימה מכבי כאלופת היורוליג.

הקבוצה תצא היום בסגל מלא לבלגרד, כשקינן אוואנס שפספס את שני משחקי היורוליג האחרונים בשל הקורונה שב לעניינים במשחק נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון. מי שעוד יחזור לשחק אחרי שבועיים הוא קיירי תומאס, שמאז התבוסה בטורקיה נגד אנאדולו אפס לא עלה על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully