וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חזר לאנגליה והגיע לאימון מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 16:39

אחרי שהפורטוגלי נעדר מהדרבי וספג ביקורת חריפה על כך שלא נכח באצטדיון, הוא התייצב במתחם האימונים. בספרד דיווחו על קרע במערכת היחסים בינו לבין רנגניק

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

מה קורה בין כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד? אחרי שהכוכב הפורטוגלי לא היה בסגל הקבוצה בתבוסה 4:1 מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון, באנגליה דיווחו שרונאלדו פצוע. אלא שאחרי המשחק התחילו לצאת שמועות שלפיהן רונאלדו כלל לא פצוע והוא הודח מהסגל על ידי רנגניק בגלל סיבות משמעתיות.

יש לציין שרנגניק טען שכריסטיאנו סובל מפציעה בירך והוסיף שהוא "לא יודע מתי רונאלדו יחזור", אולם ב-"AS" המדרידאי דווח הבוקר שרנגניק אכן הדיח את רונאלדו מהסגל משום שהכוכב שהה בפורטוגל יומיים לפני המשחק הגדול ולא התאמן עם הקבוצה. לפי הדיווח היחסים בין רונאלדו לרנגניק הגיעו לנקודת רתיחה אחרי הדרבי וההחלטה שלו לא להגיע למנצ'סטר ולשהות בפורטוגל במזמן המשחק "הדהימה את חדר ההלבשה". בכל מקרה נטען שרונאלדו לא מוכן לשחק יותר אצל רנגניק.

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ מנצ'סטר יונייטד. OSCAR DEL POZO, GettyImages
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? רונאלדו/GettyImages, OSCAR DEL POZO

בצהובונים האנגלים טוענים שחבריו של רונאלדו ליונייטד מבקרים אותו על כך שהוא "שם את האינטרסים שלו מעל האינטרסים של הקבוצה". עוד מדווחים כי רונאלדו ממש לא מחזיק מרנגניק וסבור שהוא לא מתאים לאמן ברמות האלו. היום נערך אימון במתחם האימונים בקרינגטון, אחרי שאתמול זכו השחקנים ליום חופש, ואליו הגיע כריסטיאנו רונאלדו, אולם לא ברור אם התאמן.

בכל מקרה כבר עכשיו די ברור שהשניים לא ימשיכו ביחד במנצ'סטר יונייטד, סיכוי סביר מאוד ששניהם לא יהיו במועדון בעונה הבאה. אבל מי יכולה לקלוט את רונאלדו בעונה הבאה? האופציה הסקסית ביותר זו של פריז סן ז'רמן, שם רונאלדו עשוי להיות המחליף של אמבפה ואולי להגשים את חלומם הרטוב של אוהדי כדורגל ולשתף פעולה עם ליאו מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully