וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מחצה את אברטון, נקבעה יריבת ליברפול ברבע גמר הגביע

התרנגולים הביסו 0:5 את הטופיז ונותרה חזקבמירוץ על מקום באלופות. נוטינגהאם פורסט תהיה יריבת המייטי רדס ברבע הגמר

תקציר: טוטנהאם - אברטון 0:5/ספורט1

מהגביע טוטנהאם הודחה בצורה מביכה עם הפסד 1:0 למידלסברו מליגת המשנה, אך הערב (שני) השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות כשמחצה 0:5 את אברטון האומללה. יחד עם הרביעייה לרשתה של לידס במחזור שעבר, כבשו התרנגולים תשעה שערים בשני מחזורי הפרמיירליג האחרונים, והם חזק במירוץ אחר מקום ברביעייה הראשנה בסיום העונה, שתקנה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

מייקל קיין כבש שער עצמי ופתח את מסכת הכיבושים עבור המארחת (14) כאשר יונג מין סון הכפיל שלוש דקות בלבד לאחר מכן. הארי קיין הוסיף את השלישי עוד במחצית הראשונה, ונראה שהטופיז התפרקו עוד לפני ההפסקה. סרחיו רגילון שנכנס בפתיחת המחצית השנייה הוסיף את הרביעי 45 שניות לאחר פתיחתה, כאשר הארי קיין השלים צמד וחתם את תוצאת הסיום כבר בדקה ה-56. החבורה של קונטה השתעשעה עד הסיום וצימקה את הפער מארסנל הרביעית לשלוש נקודות בלבד. הקבוצה של למפארד מנגד, בסכנת ירידה ממשית וסופרת כבר שבעה הפסדים בשמונה המחזורים האחרונים.

שחקן טוטנהאם הארי קיין עם דוידסון סנצ'ס. רויטרס
חגיגה של טוטנהאם. קיין חוגג עם חבריו/רויטרס

צפו בתקציר: נוטינגהאם פורסט - האדרספילד 1:2

תקציר: נוטינגהאם פורסט - האדרספילד 1:2/ספורט1

* נוטינגהאם פורסט תהיה יריבתה של ליברפול ברבע גמר הגביע האנגלי לאחר שגברה 1:2 על האדרספילד בקרב בין שתי קבוצות מהצ'ימפיונשיפ. המארחת נקלעה לפיגור מול הקבוצה מהמקום השני משער של טום ליס (13) אך חזרה למשחק בדקה ה-29 כשסאם סארידג' השווה, והשיגה את המהפך מרגליי ראיין ייטיס (37) שגם בישל את השער הראשון, בדרך למפגש עם המייטי רדס בשלב הבא.

* במשחק שנעל את המחזור ה-27 בלה ליגה הצליחה אתלטיק בילבאו לנצח 1:3 את לבנטה. מיקל וסגה (63), איניאקי וויליאמס (76) ואוייר סראגה (88) כבשו לזכות הבאסקים, חורחה דה פרוטוס רק צימק (91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully