וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר צפוי לחזור לשער באיירן מינכן מול זלצבורג

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 18:48

השוער התאושש מהניתוח ואמור לפתוח בשמינית גמר הצ'מפיונס, לבנדובסקי ויתר על חוזה על וואווי בשל תמיכתה בצבא הרוסי

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

אחרי 1:1 מצוין במשחק הראשון, באיירן מינכן תארח מחר (שלישי, 22:00) את זלצבורג בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הגרמנים, שסחטו שוויון בזכות שער של קינגסלי קומאן בדקה ה-90 בזלצבורג, יקוו לעשות את העבודה בצורה מרשימה יותר הפעם ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר. באיירן משחקת בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות בפעם ה-24 וה-14 ברציפות בעוד עבור זלצבורג מדובר בהופעת בכורה. הפעם האחרונה שהאלופה הגרמנית הפסידה ליריבה אוסטרית הייתה ב-1966/7 עם 1:0 לרפיד וינה, מאז היא ניצחה שבע פעמים ושלוש פעמים סיימה בתיקו.

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן מציגה יכולת ממש לא מרשימה לאחרונה וסיימה ב-1:1 ביתי מול באייר לברקוזן בשבת. היא ניצחה רק פעמיים בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, כולל הפסד 4:2 לבוכום שהגיע לפני המשחק הראשון מול זלצבורג. מנגד, האלופה האוסטרית כבר קרובה להבטיח תואר נוסף כשהיא במקום הראשון בליגה עם 55 נקודות, 18 מעל שטורם גראץ השנייה. זלצבורג מגיעה אחרי שמספר רב משחקניה נדבקו בקורונה, אבל נראה שכולם החלימו ואמורים לשחק.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
ויתר על חוזה שמן. לבנדובסקי/GettyImages, Alex Grimm
מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
צפוי לחזור לראשונה מאז הניתוח. נוייר/GettyImages, Alex Grimm

באיירן שוב תחסר את לאון גורצקה שמתאושש מפציעה ואת אלפונסו דייויס כשקורנטן טוליסו סובל מפציעה וגם הוא בחוץ. לעומת, מנואל נוייר אמור לחזור אחרי הניתוח שעבר. לוקאס הרננדז ייעדר מהמשחק הראשון ברבע הגמר, אם באיירן תהיה שם, אם יספוג כרטיס צהוב. זלצבורג תיהנה מהרכב כמעט מלא, אבל נואה אוקפור ובנג'מין ששקו בספק. קארים אדיימי יפספס את המשחק הראשון של האוסטרים בשלב הבא, אם יעלו, במידה שיספוג כרטיס צהוב.

בלי קשר למשחק, היום פורסם כי רוברט לבנדובסקי ויתר על חוזה בסך 5 מיליון יורו עם חברת וואווי הסינית אחרי הדיווחים שהיא מסייעת לצבא הרוסי עם שירותי תקשורת. יוליאן נאגלסמן החמיא לחלוץ הפולני שלא בא לידי ביטוי במשחק הראשון: "כשיש לך אותו בקבוצה, זה תמיד רעיון טוב לתת לו את הכדור. הוא לא קיבל מספיק את הכדור במשחק הראשון, התאמנו ודיברנו על זה. המשחק מול זלצבורג הוא מיוחד, יש לנו שאיפות גבוהות. אני מקווה שנשחק משחק טוב, אני משוכנע שכל שחקן מודע לחשיבות המשחק".

תומאס מולר החמיא לחלוץ זלצבורג וחברו לנבחרת גרמניה קארים אדיימי: "קארים חזק מאוד, הוא מהיר בטירוף ויש לו בעיטה טובה. ראיתי את זה בנבחרת. החזרה שלו למינכן היא מוטיבציה נוספת עבורו. אני מקווה שהוא יתקשה להתמודד עם זה".

מאמן זלצבורג מתיאס יאיסלה אמר: "המשחק הראשון היה נהדר, הלכנו על כל הקופה. המחצית הראשונה הייתה מה שרצינו, אבל במחצית השנייה לא הבאנו את משחק המעברים שלנו לידי ביטוי ואיבדנו את הכדור מוקדם מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully