וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל פורחת, סאקה שוב מככב, ארטטה מאושר: "עברנו דרך ארוכה"

מאמן ארסנל מרוצה אחרי ה-2:3 על ווטפורד והעלייה אל המקום הרביעי: "החוויה שסאקה עבר בקיץ תתרום לקריירה שלו"

תקציר: ווטפורד - ארסנל 3:2/ספורט1

ארסנל חגגה אתמול (ראשון) ניצחון ליגה רביעי ברציפות ונמצאת בעמדת זינוק נהדרת להשגת המקום הרביעי בליגה והבטחת המקום בליגת האלופות. התותחנים במקום הרביעי עם 48 נקודות, אחת יותר ממנצ'סטר יונייטד החמישית אבל עם שלושה משחקים פחות ממנה. הקבוצה של מיקל ארטטה חולמת על חזרה לליגת האלופות אחרי ארבע עונות של ליגה אירופית ועונה נטולת אירופה השנה. ארסנל ניצחה 2:3 את ווטפורד אחרי שכבר הובילה 1:3.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
מאושר. ארטטה/רויטרס

מיקל ארטטה, שסוג של בישל את השער השלישי כשמסר כדור חוץ מהר לשחקן שלו, אמר אחרי המשחק: "ראיתי את היתרון וניצלתי אותו. אנחנו צריכים להיות עירניים בכל הנוגע למשחק ואני חי את המשחק בכל צורה. אני מנסה להביא את זה גם לקבוצה". על העלייה אל המקום הרביעי אמר הספרדי: "זה מספק מאוד. אנחנו יודעים כמה קשה להיות במקום הזה בטבלה. הרווחנו את זה ועברנו דרך ארוכה כקבוצה. היו לנו רגעים יפים בהתקפה, אבל לא הייתי מרוצה מהארגון שלנו. לא שלטנו במשחק ולא שיחקנו כמו שרצינו. קרדיט לווטפורד, אבל הרבה מזה גם היה תלוי בנו. היינו צריכים לשחק טוב יותר ויש לנו הרבה מקום להשתפר".

מי שזכה למחמאות הוא בוקאיו סאקה, שכבש ובישל. הקשר האנגלי הפך לשחקן הכי צעיר שמגיע ל-20 שערים במדי ארסנל מאז ססק פברגאס. סאקה עשה את זה בגיל 20 ו-182 ימים, בעוד הקשר הספרדי הספיק לעשות את זה בגיל 20 ו-141 ימים ב-2007. ג'יימי רדנאפ החמיא לו ואמר: "הוא היה יוצא מן הכלל. כל דבר במשחק שלו היה קלאסה. הוא הראה עוצמה נהדרת בשער שלו ועשה דאבל פס יפה כדי לסיים את זה כמו שצריך. היה שער נהדר, איזה שחקן".

רוי קין אמר: "ציינו כבר את סאקה והוא היה יוצא מן הכלל. הוא שיחק פשוט ויעיל מאוד, הפעולה בשער הראשון והבישול היו יפים והשוער לא יכול היה לעשות כלום עם זה". אלן סמית' הוסיף: "השחקנים הטובים ביותר גורמים למשחק להיראות קל ובוקאיו סאקה עשה את זה היום. הוא היה מדהים. איזה כישרון".

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל. רויטרס
"השחקנים הטובים ביותר גורמים למשחק להיראות קל ובוקאיו סאקה עשה את זה היום. הוא היה מדהים. איזה כישרון". סאקה/רויטרס

מיקל ארטטה דיבר על בוקאיו סאקה והעובדה שהחמיץ פנדל גורלי ביורו: "אני חושב שלבוקאיו הייתה חוויה מסוימת בקיץ שלא הרבה שחקנים חוו ואני חושב שזה היה נהדר עבור הקריירה שלו כי עולם הכדורגל הראה כמה הוא אוהב אותו ולכמה כבוד הוא זכה. זו הייתה דחיפה אדירה בשבילו להבין שברגעים קשים אנשים יתמכו בו והמועדון עשה את אותו הדבר כמו גם חבריו לקבוצה. נתנו לו את המרחב שלו. מה שהוא כבר עושה זה יוצא דופן והוא זקוק למרחב. אל תקראו יותר מדי, תעשו את מה שאתם עושים.

"כדורגל זו העדיפות שלו בחיים ואפשר לראות איך הוא מתאמן בכל יום והוא צריך להמשיך להתנהג ולחיות כמו שהוא חי ומתנהג עכשיו. אני חושב שחוויות כמו זו שהוא עבר מגדירות את הקריירה. מה שאתה לומד מהרגעים הקשים האלה הוא הרבה יותר ממה שהיית לומד אם היית כובש".

סאקה עצמו אמר: "המשחקים האלה הם בדיוק מה שאנחנו צריכים והראינו שאנחנו יכולים לנצח במשחקים כאלה. החלום העונה הוא לסיים בין ארבע הראשונות ולעלות לליגת האלופות. אנחנו צריכים להישאר צנועים ומרוכזים ונדבר על זה בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully