וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא מתרגשת מפרשת לוזון: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 8:25

הקבוצה של קלינגר הרשימה, עלתה מעל לקו האדום ומשכה את אשדוד לקלחת. העימותים עם לוזון? "לא מתייחס לכמה ילדים שמקללים אותי"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 4:3/ספורט1

המון לחץ השתחרר במכבי פתח תקוה אתמול (ראשון) אחרי נצחון החוץ 3:4 באשדוד. זה היה ניצחון ליגה שני ברציפות של הקבוצה, עם רביעייה שנייה ברציפות, והפרס המיידי הוא טיפוס מעבר לקו האדום ועלייה לחוף מבטחים, לראשונה זה חודשים ארוכים. במועדון חששו שהשחקנים יהיו תשושים אחרי 120 דקות ששיחקו חלקם במשחק הגביע בשבוע שעבר בטרנר, אך בסופו של דבר, התנפלו השחקנים של ניר קלינגר על היריבה, כבר מההתחלה והצליחו לכבוש ארבעה שערים שניצחו את המשחק

בפתח תקוה התייחסו הבוקר לעובדה שבעקבות הניצחון הזה גם מ.ס.אשדוד הסתבכה כעת בתמונת התחתית ואמרו: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. הכל צמוד בחלק התחתון והצלחנו למשוך גם את אשדוד לתוך המאבק. יש לנו סגל עמוק ורחב וזה בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים. הרכש שעשינו בינואר, משמעותי ביותר וכל מי שהגיע תורם את חלקו".

שחקן מכבי פתח תקוה יון ניקולאסקו עם לאמק בנדה. לירון מולדובן
עמדו בעומס, הפיזי והמנטאלי/לירון מולדובן
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם יון ניקולאסקו. לירון מולדובן
בכיוון הנכון. מכבי פ"ת/לירון מולדובן

מי שקיבל הרבה מחמאות הוא הקשר עידו שחר, שכבש צמד. שחר הפך לשחקן הרכב קבוע ואמש גם הצליח להבקיע צמד שהכריע את המשחק. בקבוצה ציינו שוב את התרומה ההתקפית שנותן החלוץ המולדבי יון ניקולאסקו, שכבש גם אתמול.

עוד בוואלה!

הדייסה שכולנו בישלנו: כל הצדדים המכוערים בעימות בין לוזון לקלינגר

לכתבה המלאה

על שמחת הנצחון העיבה תקרית נוספת בין מספר אוהדי הקבוצה לבין היושב ראש אבי לוזון, מיד בסיום המשחק. לוזון ספג קללות ונאצות גם לאורך המשחק ובסיומו שוב המתינו כ-15 אוהדים וקיללו אותו ביציאה מהאצטדיון תוך שהם קוראים לו שוב, לעזוב ולמכור את המועדון. לוזון ענה לאוהדים: "גם אם תמותו אני לא משחרר את המועדון".

מאוחר יותר שוחח לוזון עם מקורביו ואמר להם: "אין שום סיכוי שאעזוב את המועדון הזה, לפחות עד 2030. אני כאן ולא מתכוון ללכת לשום מקום. אני כבר לא מתייחס לכמה ילדים שמקללים אותי. יש לי עוד שנים רבות להיות כאן במכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully