וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן בוטח ברן בן שמעון, חשש באשדוד מהפציעה של ג'רפי

7.3.2022 / 7:28

הבעלים משוכנע כי המאמן הוא האיש להוציא את הקבוצה מהבוץ: "סומך עליו במאה אחוז". דאגה כי השוער ייעדר תקופה ארוכה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 4:3/ספורט1

דאגה במ.ס. אשדוד ממצב הדברים בקבוצה אחרי ההפסד הביתי אמש (ראשון) 4:3 למכבי פתח תקוה שהצטרף לתקופה לא טובה שחווה המועדון ואשר הובילה להסתבכות בתחתית ערב הכניסה לפלייאוף התחתון. בעל הבית ג'קי בן זקן קיים בסיום ההפסד שיחה עם רן בן שמעון כדי להתחיל לחשוב יחד על רעיונות לשינוי.

גם כך הקבוצה חסרת ביטחון ובתקופה רעה ובמשחק הבא נגד עירוני קרית שמונה שיסגור את הליגה הסדירה, היא תחסר את ננאד צבטקוביץ' שהורחק אתמול וקיים חשש כבד שהיא איבדה לתקופה ארוכה שוב את יואב ג'רפי שנחבל בקרסול באותו המקום בו עבר רק באחרונה פציעה קשה. היום יעבור ג'רפי צילום ובמועדון מקווים שיתברר כי מדובר בפציעה קלה יותר מזו שהיתה לשוער הראשון אחרי המשחק מול הפועל חדרה.

שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'רפי עם ננאד צבטקוביץ', גיל כהן והשופט נאאל עודה. לירון מולדובן
בקבוצה מקווים כי מדובר בפציעה קלה. ג'רפי/לירון מולדובן

בכל הקשור למאמן רן בן שמעון, לג'קי בן זקן אין בכלל ספק שבן שמעון הוא האיש שצריך לחלץ את הקבוצה מהמצב ולדאוג ביחד עם השחקנים וכל המערכת שמ.ס. אשדוד תישאר בליגה. בן זקן לא שוכח לבן שמעון את העונה הנפלאה שהוא עשה רק בעונה שעברה עם מ.ס. אשדוד והוא משוכנע כי המאמן המנוסה יידע להתמודד עם הקשיים, עם הכושר הלקוי של חלק גדול מהשחקנים וימצא את הפתרונות לבעיות שיש לקבוצה במשחק ההגנה ובמשחק ההתקפה. "אני סומך על רן במאה אחוז", אמר אמש בן זקן שהעריך כי 6 נקודות מתוך 24 שיש בקופה עד סוף העונה, ישאירו את אשדוד בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully