וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה עכורה בחדרה: "הרסנו את כל מה שבנינו העונה"

קורצקי ספג ביקורת אחרי ההתרחקות מהפלייאוף עליון, אך גורמים במועדון טענו: "בהיעדר רכש ראוי בינואר, לא פלא שהשחקנים קורסים". כתובות גרפיטי נגד המאמן, שיחות הארכת החוזה נדחו

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

תחושות קשות מאוד בהפועל חדרה אחרי ההפסד אמש (שבת) 0:1 לבני סכנין, שככל הנראה שם קץ לחלומות הקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. כשנותר עוד משחק אחד לסיום הליגה הסדירה, חדרה נמצאת במצב שבו היא זקוקה לניצחון נגד מכבי תל אביב במחזור הקרוב בתוספת לאיבוד נקודות של הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה, כך שהסיכוי לכך הוא קלוש ביותר. הדבר לא עבר בשקט, וכבר הבוקר רוססו על קירות מתחם האימונים כתובות גרפיטי עם קללות לעבר המאמן מנחם קורצקי ועם דרישה שיעזוב את המועדון.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
מתרחקים מהפלייאוף. פלקושצ'נקו/מאור אלקסלסי

חדרה עשתה העונה דרך יפה וארוכה וכבר נגעה במקום הרביעי, אך שני ההפסדים האחרונים דרדרו את הקבוצה למקום השביעי, אל מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון. מצד אחד הייתה אמש ביקורת על המאמן מנחם קורצקי על כך שהמתין עם החילופים ולא ביצע שום שינוי עד הדקה ה-75 למרות שהקבוצה היתה בפיגור. מצד שני אומרים גורמים במועדון שהקבוצה נופלת מהרגליים וקורצקי נאלץ לתמרן עם סגל חסר מאוד. "שחררו כאן לא מעט שחקנים ולא הביאו רכש ראוי בינואר. אין פלא שהשחקנים קורסים מעומס. יש כאן שחקנים שעלו לשחק פצועים, רק כי יש לנו סגל קצר מאוד", אמרו בחדרה.

עוד בוואלה!

האוטובוס של חדרה נרגם באבנים שהושלכו בסכנין: "יצאנו בנס"

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
שיחות הארכת החוזה נדחו. קורצקי/שלומי גבאי

למרות שיש בקבוצה שחקנים שמאמינים שאפשר לנצח את מכבי תל אביב במחזור הקרוב, במועדון מספרים על אווירה עכורה מאוד ומתיחות גדולה בין המאמן מנחם קורצקי לבין היועץ המקצועי אורן גולן והמנכ"ל אלי דגני. "מאז שצץ על הפרק עניין הרוכשים העתידיים, הכל כאן השתבש", מספרים בחדרה, "יש המון אי שקט במועדון וזה לא סתם שגם עניין החתמתו של קורצקי לעונה הבאה נדחה לעת עתה והשיחות נדחו לאחרי המשחק נגד מכבי תל אביב. מצד אחד ההנהלה לא מגנה את התנהגות האוהדים, שחלקם מקללים את מנחם אבל מצד שני גם מנחם מתנהל כאילו שהוא כבר לא רוצה להיות כאן", סיפרו גורמים בחדרה.

בשלב זה לא ברור בכלל האם הרוכשים העתידיים, עמירם שחר ויוסי מאור, אכן ירכשו את המועדון לעונה הבאה וכפי שכבר פורסם כאן, מאחורי הקלעים מתנהלת מלחמה של ממש שכן רבים בעמותה ובמועדון עצמו הביעו התנגדות נחרצת להגעתם של השניים, בעוד אורן גולן דוחף חזק למהלך הגעתם של הרוכשים בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully